Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Åh så svårt det är att fota LOsFundersam....... min nya känns inte som det är någon idé att försöka scanna pga alla små detaljer som ändå aldrig syns, så jag försökte fota den förut idag, men det vete fåglarna om det var någon bild som blev bra... ska kämpa lite till här....

• Blue Vapor

JEn 82 - ja det ser ju helt annorlunda ut live!! Jag tycker alltid att färger blir fel, glitter och detaljer försvinner, 3D ser platt ut osv, osv. Så trist

• Blue Vapor

Okej, here goes....! Fotad i vardagsrumsfönstret av alla ställen Allt som ser ut att vara beigebrunt är faktiskt guld... Ska lägga upp i bloggen också, där det går att förstora lite bättre....

Linns album 066resize.jpg

• Blue Vapor

Tack snälla söta! KyssGenerad

Kanskesnart - vilken TUFF golf-LO!!  Snygga golfpapper du hittat också! Det är nog mest du själv som stör dig på journalingen...... går det att börja om å göra nytt vad gäller den annars kanske? Fast jag tycker nog att den sitter helt okej där den sitter...... Fundersam

• Blue Vapor
    Sosofofie - missade din för att jag var så koncentrerad på min egen här  Vilket härligt foto du har använt, och jag blir genast sugen på att både göra en blomma och en sån arbetad tag som du har gjort!
  • Blue Vapor
    Claudia - hörrödurööööö..... .. den där Stellas-butiken du tipsade om var ju helt grym! Jag ska shoppa en hel massa där så fort jag får pengar på kontot (eller om man kanske kan ta och FLYTTA lite pengarrrr... Oskyldig) Fast jag ska definitivt hoppa över chippisarna som kostar 459:- Jättejobbigt pris tyckte jag

• Blue Vapor

Förresten så såg jag att Skapa har ett annat sorts flock än det jag har! Som gnuggis-flock... man lägger ett ark över något som är klistrigt och så gnuggar man som men rubons, då lossnar flock på det klistriga! Verkar ju smart, lurar på att köpa lite!

• Blue Vapor
    Jo79 - ja jag har sett det också, men äger inte ÄN! Ja de är säkert sammetiga som det blir med mitt också! Jag gillar ju att kunna välja själv exakt hur det ska se ut, men jag vill ha såna jag med! Så man har att välja på.................................Oskyldig
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket