Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Emmixen - jamen det var väl en usel dag ni valde? Ha det så skoj!!

Johanna 79 - hoppas att du HITTAR materialet t o m
    Cama - HA! Känner igen det!! Jag har en trave INPLASTADE magasin liggande på soffbordet som mitt ständiga dåliga samvete   Säkert 30-40 cm hög Nehej, du ska inte behöva riva ner från reklampelarna Jag har hittills sett i Elle's mattidning - vad den nu heter Elle Mat & Vin?? Och jag har för mig att min mamma sett den i senaste "Laga Lätt" Oskyldig Det känns ju som att om den dyker upp i SÅNA magasin så borde de ju komma lite varstans nu framöver..... Det tar jag för givet i alla fall Senaste DV är fortfarande i plast, så den har jag inte hunnit kolla...

*måste säga upp ett gäng tidningar...*

Nej rött blir inte bra asså....... nu tog jag en ljusblå istället, får försöka embossa det sen..... Fundersam
  • Blue Vapor

*frust* Ja, Elle a laCarte hette den förut, den har bytt namn tror jag -skitsamma! Ehm..... det var ingen rolig mat denna gången - allt såg ut som höstkäk faktiskt?? morötter och rödlök och sånt

Kladdkaka som är så jefla gott Hemlis varför sa du det? *kvida*

Ursäkta ännu en husmoder såhär på nattkröken Kyss

• Blue Vapor
    malinulrika - gomorron förresten Äh, det är jag som skämtar/driver med en vanlig felsägning om att EMBOSSA (många som inte vet säger embLossa istället, eller embLossERA)

Cama - åååååååååååååååååååh det är som ÄR så snyggt!!!! Aj lööööv "MDP" Det andra undrar jag om jag äger...... Fundersam tror inte det - har nåt som heter något liknande, men det är säkerligen inte samma för det sparklar inte
  • Blue Vapor

Men SUCK vad trött jag blir!!! Skrikandes Nu loggar FL helt plötsligt ut mig.... bara sådär... det var ju likadant i går vid den här tiden Kan det vara ett tecken, månne?

Hemlis

• Blue Vapor

Det avgör det hela. Jag måste ha det. Det kan väl inte göra nåt, jag som redan har ca 50 olika? Märks ju inte? Eller hur? Det känns som att detta saknas. "old Rose Sparkle"  Ja, det fattas, hör ju jag det! Hemlis

• Blue Vapor

Hellu - lång tajm nå siiii - här är min nya LO!

Handlar om när vi skulle åka hem från BB
    Tänkte lägga två bredvid varandra här, men vet faktiskt inte hur man gör - så jag lägger en, så finns en liten detaljbild i galleriet också! En massa glittrigt som såklart inte syns i den här upplösningen.... Finns större upplösningar i min blogg ifall man är intersserad att gå in i milimetersyning

Linns album 018resize.jpg

Nu måste jag läsa lite av vad ni skrivit..... *puh*

• Blue Vapor

Tack för alla !

Ja just ja, Fancypants har ju underbara chippisar! Minns inte nu om jag såg dem hos Magdas eller om det var nån annan svensk........ hm..... jag vet att någon tipsade om ett annat märke också, som också fanns på en svensk shop..... Fundersam

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket