Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Malinulrika - jag skulle ha köpt hyllor!! Våndas över att inte ha alla mina papper i fina fack där de SYNS ordentligt Sen skulle jag shoppat upp resten (räknar kallt med att det är så pass mycket kosing att det blir över )
  • Blue Vapor
    Marajjah - den vagnen har jag också! Den är jättebra!! Men jag har den till alla a4 istället Och en himla massa stickers-alfabet och annat papper och ett gäng punchar  Proppfull är den minsann!
  • Blue Vapor
    Skumpis *fniss, förlåt* Jo, man köper en packe mappar som man hänger käckt rätt över vagnens bredd! Däri lägger man papprena! Och så kan man köpa som tex jag har - en stor "låda" att ha hängande längst bak för stora saker, typ kanske rullar och stora böksaker som man ändå vill ha - och en liten grund "låda" att ha längst fram, där jag lägger punchar i ena avdelningen och har en massa scraps i den andra! För de där lådorna ingår inte va Marajjah? Minns inte...... det är i alla fall jättebilligt
  • Blue Vapor

Kolla här... om det funkar, annars i mitt galleri under "kort" eller vad det nu står... Har alltså en sån vagn till höger under skrivbordet! (den till vänster är också ikea - också SVINBRA!)

Min pysselhörna! *löööv itt*

• Blue Vapor

Oh, japp, det har jag nog!!! Ge mig en 5minutare, så ska vi se.... eller 10, för nu kom jag på att jag skulle maila Mammsy en font!!  Hemlis *glömsk*

*ilar*

• Blue Vapor
    Marajjah - nähäääää... så synd! Ja jag har haft min längre....

Malinulrika - nu vet jag ju inte riktigt hur pass gulligt du tycker dessa är, men kolla efter de här:

CurlZ MT
    kissmekissmekissme
    Black Boys on Mopeds (jamen den heter verkligen så!!)
    Fontdinerdotcom Loungy
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket