Inlägg från: Blue Vapor
|
-
Sen skulle jag shoppat upp resten (räknar kallt med att det är så pass mycket kosing att det blir över
)
-
Cama - jag har insett att jag behöver bo i en scrapbutik a la Archiver's för att vara riktigt nöjd
Check this out.... http://www.archiversonline.com/
-
Marajjah - den vagnen har jag också! Den är jättebra!! Men jag har den till alla a4 istället
Och en himla massa stickers-alfabet och annat papper och ett gäng punchar
Proppfull är den minsann!
-
Skumpis
*fniss, förlåt* Jo, man köper en packe mappar som man hänger käckt rätt över vagnens bredd! Däri lägger man papprena! Och så kan man köpa som tex jag har - en stor "låda" att ha hängande längst bak för stora saker, typ kanske rullar och stora böksaker som man ändå vill ha - och en liten grund "låda" att ha längst fram, där jag lägger punchar i ena avdelningen och har en massa scraps i den andra!
För de där lådorna ingår inte va Marajjah? Minns inte...... det är i alla fall jättebilligt
-
-
malinulrika - du kan inte åka över gränsen och shoppa lajv på Archivers då?
Minns inte riktigt var i Canada du bodde.... för det VAR väl Canada???
-
ja, och så finns det ju ett gäng snajsiga outlets där på andra sidan gränsen också.... har jag hööööööört
(jajustja, så var det ju!)
-
Oh, japp, det har jag nog!!! Ge mig en 5minutare, så ska vi se.... eller 10, för nu kom jag på att jag skulle maila Mammsy en font!!
*glömsk*
*ilar*
-
Marajjah - nähäääää... så synd!
Ja jag har haft min längre....
Malinulrika - nu vet jag ju inte riktigt hur pass gulligt du tycker dessa är, men kolla efter de här:
CurlZ MT
kissmekissmekissme
Black Boys on Mopeds (jamen den heter verkligen så!!)
Fontdinerdotcom Loungy -
Malin ulrika - jag har till 99% laddat ner allt jag har från www.dafont.com eller www.momscorner4kids.com - så jag hoppas du hittar dem där!!