• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • pylle

ååå har ni sett Pyret är med på swe =)

• MamaKajsa
    fiasofia skrev 2007-02-22 11:25:36 följande:
    Jag behöver lite idéer till min lo om min farmor som finns i mitt galleri.Inget sitter fast så allt går att ändra. Nu har den legat och i 2 veckor och jag har inte kommit på något bra. Vill ju gärna få färdigt den någon gång så jag kan visa farmor den. Så ge mig gärna lite roliga idéer !!!Hade gärna klistrat in den här fast jag vet ju inte hur man gör.... Va kul att tidningen har kommit. Då ska lilla mamma få ett litet besök imorgon då det är hon som får den. Då får jag barnvakt också....
    Jag tycker att din farmor-lo är jättefin. Du är ju mycket mer erfaren än jag på detta så det känns konstigt att säga nåt om din LO Men jag tycker att du ska prova att flytta blommorna du har vid textens nedre högra hörn till övre vänstra hörnet av texten istället. Hjärtana och blommorna kommer så nära varandra som det är nu, o eftersom det är så sparsamt dekorerat är det synd att de liksom klumpas ihop....tror jag
  • Mystjejen

Claudia: Hm...ja jag får se hur jag gör...spela roll egentligen...

• Örnen76

Grattis till alla pulbiceringar!! Jättekul

Nu har jag hämtat ut mitt paket från Scrapaddicted med papper, chipboards, alafabetstickers och en "Crop case"

• Smurfens Mamma
    Mizty skrev 2007-02-22 19:26:17 följande:
    har gjort egna swirls & det finns LO´s i mitt galleri... Bla Vinter (en rund) Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Klipper du eller skär du ut dom ?!?!?
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • Cia o krabaten

Peggy-o: Vilken är din?
    Grattis ändå fast jag inte vet vilken den är

Och pyret till Swe!

Mammsy: Det tycker jag låter jättebra!
    Fler träsktroll i tidningen!

• Jo79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-22 20:16:37 följande:
    Peggy-o: Vilken är din?Grattis ändå fast jag inte vet vilken den är Och pyret till Swe!Mammsy: Det tycker jag låter jättebra!Fler träsktroll i tidningen!
    Lucas 4 år va? På sid. 78...
    Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

JO: Tack.
    SKa genast kika.
    Fiiin! Såklart

• jenn79

jag måset inhandla tidningen så fort den finns ute i butik och se alla fina bidrag ni skickat in!!

Funderar själv på om jag ska våga skicka in till tidningen

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket