• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

HEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ
    Gissa om jag blev glad när tidningen kom idag

Tack för grattis.
    Syrran hade lurats lite och bara sagt att jag skulle bli överraskad när jag såg lift-sidan. Och det blev jag ju!
    Men inte tillfrågad Så kan det gå

Sandra: Din ser ut som om man lockas till skratt
    Längtar efter att få se den större.

• Matriark

Fy vad fuskigt att vissa får tidningen före andra, så borde det inte få vara. Jag har INTE fått min tidning.

Däremot har jag fått Paper Crafts som jag prenummererar på i samband med Kreating Keepsakes, och den var sprängfylld med inspiration. Riktigt sugen på att inreda med papper

• Coursell

Då jag även gör kort så funderar jag lite på embossing. Har hittat billiga embossningpennor. Skriver man med dem och sedan häller pulver på och värmer eller?
    Lika bra att fråga så man vet om man kommer att ha nytta av det

• malin ulrika

2xa
    jag har swirls på min "LOVE" LO, de heter "Flourish" och är från fancy pants.
    -Malin

• Sol30

Behöver lite hjälp nu! Har en lo som jag sitter med som aldrig blir klar. Känns som om det fattas nåt i övre vänstra hörnet. Kan ju vara för att jag är sjuk som det inte går att komma på vad jag ska göra, men vill ju bli klar med den nu! Så om nån har nåt tips eller idéer, var inte blyga!

www.familjeliv.se/krypin/sol30/galleri.php
    "Kärlek vid första ögonkastet" är det.

• Örnen76

Hi hi! Mitt paket från SA har kommit i dag Ska gå och hämta ut det så fort min gubbe kommer hem. Sonen är så himla gnällig i dag, så jag orkar inte dra i väg med honom i vagnen en gång till i dag.

MajaKajsa - Det nya numret eller? redan?

• Peggy O

Har inte varit hemma idag och glömt att ta in posten.
    När jag läste här att tidningen kommit till några, sprang jag ut. (Hade ju inte väntat den förrän nästa vecka).
    Men den hade kommit!!!!!!!!!!!!!!

Min LO är också med.

Nu skall jag genast bläddra och leta efter era

• Coursell

Vad kul ni som har Lo´s i tryck i tidningar! Grattis!

• malin ulrika

Sol30,
    kanske ett par mini-hjärtan i samma färg som de stora?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket