• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • SandraK

Lilybee: det har jag hört ska vara helt ok om man målar runt om!

• Jo79

Å vad förvånad jag blev när det låg en Tidning i låddan! Roligt!! Och visst är du med på TVÅ ställen Cia??

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

... Grattis glömde jag ju!! GRATTIS Cia!!

Mamma till KaramEllen
  • Fnyz

ja just de grattis CIA, fast två ställen?? vilka sidor menar du Jo79?

• MamaKajsa

är det den 27:e tidningen kommer ut i affären?

• 79maria

Mamakajsa, såg att du hann före, men jag tänkte ställa samma fråga Var och försökte hitta förra numret på ICA, men det var slutsålt

• Jo79
    Fnyz skrev 2007-02-22 15:16:04 följande:
    ja just de grattis CIA, fast två ställen?? vilka sidor menar du Jo79?
    Är det inte Cia som är med på Lift-Lo:n?
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

....fast det är hennes syster som gjort själva Lo:n, Cia och dottern är "bara" modeller.

Mamma till KaramEllen
  • Fnyz
    Jo79 skrev 2007-02-22 15:27:20 följande:
    Fnyz skrev 2007-02-22 15:16:04 följande: ja just de grattis CIA, fast två ställen?? vilka sidor menar du Jo79? Är det inte Cia som är med på Lift-Lo:n? Mamma till KaramEllen
    jag hitar bara fiskbabyn som är cias på astrosidorna ska kika på liftingen åxå då
  • Fnyz
    Jo79 skrev 2007-02-22 15:29:12 följande:
    ....fast det är hennes syster som gjort själva Lo:n, Cia och dottern är "bara" modeller. Mamma till KaramEllen
    jag såg de nu,
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket