• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • SandraK

Snacka om lycka, idag kom både svenska tidningen OCH SS i min brevlåda! *susar ner för att läsa innan Julia vaknar"*

• SandraK

Tillbaka efter en första genomläsning! Min LO som ska vara med i nästa nummer finns med på "Nästa nummer-sidan"! Cias namn såg jag, och jag undrar om det inte är fler jag borde känna igen härifrån? Mycket fin inspiration fanns det kan jag lova!
    *spinger igen för att kika i SS också*

• mittlillalejon

HJÄLP MIG!!!

Passar ikeas mappvagn "SUMMERA" till 30*30 papper???

• Örnen76
    mittlillalejon skrev 2007-02-22 12:05:14 följande:
    HJÄLP MIG!!!Passar ikeas mappvagn "SUMMERA" till 30*30 papper???
    Nej. Hängmapparna är i A4-format, så papprena sticker upp lite, men jag tycker inte det spelar ngn roll.
  • Örnen76
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-22 12:16:09 följande:
    mittlillalejon skrev 2007-02-22 12:05:14 följande: HJÄLP MIG!!!Passar ikeas mappvagn "SUMMERA" till 30*30 papper??? Nej. Hängmapparna är i A4-format, så papprena sticker upp lite, men jag tycker inte det spelar ngn roll.
    Alltså, ja de passar, men är i A4 format, vilket innebär att de sticker upp lite.
  • Edma

Någon som har beställt från scraproom på sistone?? Jag beställde därifrån förra fredagen och de brukar vara snabba, men ännu har inget paket kommit....?
    Någon som vet något??

Sinnen är som fallskärmar! De fungerar bara när de är öppna.
  • Fnyz
    Edma skrev 2007-02-22 12:24:52 följande:
    Någon som har beställt från scraproom på sistone?? Jag beställde därifrån förra fredagen och de brukar vara snabba, men ännu har inget paket kommit....?Någon som vet något?? Sinnen är som fallskärmar! De fungerar bara när de är öppna.
    det är ju väldigt mycket mössor och dyl nu så de kanske har lite fullt upp så det tar lite längre tid än vanligt
  • Tjej 83

ni som har QK, är bokstäverna små eller stora som man stansar ut? finns det olika storlekar.
    alltså höjden på dem. för tången ser ju så stor ut.

• scrapparlotta

VA, har tidningen kommit idag???????????? Åååå jag som inte har varit ute i brevlådan än idag, och i detta snöoväder får jag väl vänta tills sambon kommer hem och tar med sig posten. Hoppas jag fått den med, förra nummret fick alla den flera dagar innan jag fick den

• Tjejtrazan

Skummade igenom tidningen som hastigast för att kika om det är några träsktroll publicerade...och det var det ju; grattis Cia!!!!

Är den någon mer? Såg ingen mer men man kan ju inte allas "riktiga" namn

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket