• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Mizty
    Seedorfs skrev 2007-02-22 20:01:46 följande:
    Mizty skrev 2007-02-22 19:26:17 följande: har gjort egna swirls & det finns LO´s i mitt galleri... Bla Vinter (en rund) Caroline, stolt mamma till Phenom!Klipper du eller skär du ut dom ?!?!? älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
    Jag skär ut dom!
    Tycker det är sååå märkligt att jag ser dom i vår tråd men inte om jag går in på din sida Förvånad Fattar noll!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
     GRATTIS till alla publiceringar från mig oxå
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Cia o krabaten

Jenn: Klart du vågar skicka in!!!
    Jag har fått blodad tant och skickade in igår
    Men den tror jag inte så mycket på, så jag får göra en ny till nästa deadline

• Smurfens Mamma
    Mizty skrev 2007-02-22 20:32:12 följande:
    Seedorfs skrev 2007-02-22 20:01:46 följande: Mizty skrev 2007-02-22 19:26:17 följande: har gjort egna swirls & det finns LO´s i mitt galleri... Bla Vinter (en rund) Caroline, stolt mamma till Phenom!Klipper du eller skär du ut dom ?!?!? älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!Jag skär ut dom! Tycker det är sååå märkligt att jag ser dom i vår tråd men inte om jag går in på din sida  Fattar noll! Caroline, stolt mamma till Phenom!
    mmmm visst e det super konstigt... att just du inte ser dem men alla andra!!

Aha då ska jag köpa knivar och självläknde skär matta im då blev ju ingen shopping idag

tjing
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • claudia79

Minimalla: MM Tack!! Nu ska jag ladda in nya fonter!

Igår kväll var jag datalös, men min make såg min kris ( )så idag åkte han och köpte en ny till oss..Men jag retades med honom och sa "jag gissar att du kommer att säga:' men ta du den gamla datan, för den är så bra för dig att ladda in alla dina scrapbilder i etc etc så får jag 'nöja' mig med den nya........." Haha och mycket riktigt, så var det ju tydligen större RAM på den nya så det passade honom utmärkt Well, jag är glad jag har internet på kvällarna iaf så mig kvittar det

GRATTIS, pyret till din liftade LO på SWE!

• Cia o krabaten

Claudia:
    Men vad spelar det för roll??
    Word, PS, och internet. Vad mer behöver man??

• scrapparlotta

Så kul att tidningen redan har kommit, trodde inte den skulle dyka upp för än nästa vecka. Och grattis till alla er som har era LO:er med i tidningen
    Har bara bläddrat igenom den lite snabbt, men det verkar ju vara superbra denna gång (med). Kul med alla tips om akrylfärg bla.

• scrapparlotta

Jo, har en fråga med. Var köper man OH-papper? Och hur fäster man sen fast OH-papper på sin LO för att det ska bli snyggt?

• SandraK

Jag har lagt upp en LO som jag gjorde efter Helenes skiss för mars-numret, och eftersom jag är helt säker på att den inte skulle publiceras så finns den nu på min blogg istället för nyfikna...
    smamirakel.blogg.se

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket