• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Skumpis

Mia72 - VA??? Den åldern hoppade nog min son över

• MiaB72
    Skumpis: va?!?! skitunge nej, min gillade väl inte att ligga några timmar men iaf en halvtimma min stora kille däremot kunde ligga hur länge som helst på golvet, hur skönt som helst att få lite tid att greja - men på den tiden visste jag ju inte vad scrap var
  • Camasunary

Åh jäklarns så mycket fina LOs som lagt upp!! Go girls!!

Mammsy: Orange är ju min absoluta favoritfärg! Har hållit mig ifrån det nu ett tag, men har haft ett återfall nu och det var såå härligt! Rött är också gött! Svagt grönt tyder absolut på vårkänslor!! Fick ni ingen snö i GBG??

Jenn: Jag skickar pappret när jag kommer hem igen och sen när du är klar får du inte glömma att skicka in din LO för publicering på bloggen!!

• annika5064
    Skumpis skrev 2007-04-10 20:17:26 följande:
    Mia72 - VA??? Den åldern hoppade nog min son över
    Nickar igenkännande...Bark, gillar dina nya jättemycket! Har två nya jag med...

Kopia Joels Bok Mars 2007 4  Joels Bok April 2006
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2007-04-10 19:30:58 följande:

Bara öser ros över allt snyggt som har laddats upp, många fina grejer som jag blir så scrapsugen av!!!!

Vilken färg känner ni att ni scrappar mest i just nu Man får ju sånna där grejer ibland å så upptäcker man att nästan alla ens senaste alster har vart rosa, fast just nu e jag nog inne i en röd period tror jag.. Fast när jag satt å "fönstershoppade" papper igår märkte jag att det hamnade en väldans massa svagt gröna papper i min varukorg... Hmn Vårkänslor kanmske

Rosa och orange...och gult och grönt...och Camasunary, jag har FIIIILT-blommor på mina...och filtstickers! Flört
  • Camasunary

Läckert Annika! Ser att du använt lite "hot stuff" + filtblomma

• Helenaj

miss aiv: kanske fotomatta?! en rubrik?

ojoj vad ni scrappar på !! har ju flera sidor att gå igenom :-d

massor av superfina Lo!

• MAMMSY

2xa Grattis till lilla Agnes, å jag säger som skumpis det blir bara värre Väntar oxå på tonåren så man kan få scrappa lite

Annika, du har gjort det IGEN!!! Superdupersnygga..

*muttrar å morrar över att jag var för bakisOskyldig för att gå å inhandla scenic rout papprena på söndagen*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket