• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Coursell

Mm...finns en som sitter och funderar på sånt   men då skall det ju finnas massor av saker att se i verkligheten och känna på...hmmm

• Tjej 83

ja hade velat gå på sånt.
    o tänk o va värdinna så får man en liten sak med haha
    men o se o känna på allt. o inte åka till en butik o göra det. nee roligare hemma men några styckna.

vem ordnar sånt? elelr det finns inte än?

• Coursell

Finns en som planerar lite smått så därför tänkte jag bara kasta ur mig en fråga om intresse överhuvudtaget fanns, men jag misstänkte att det skulle göra det
    Kanske skulle göra det själv

• Cheri
    Mizty skrev 2007-04-10 09:13:03 följande:
    Ang albummet, kan du inte variera lite.... ?! Det måse ju inta vara samma "sak" på alla LO´s...
    Jomen jag tänkte mig som en röd tråd genom hela albumet, vill ha samma på alla.
  • MiaB72

Oj vad mycket snyggt ni har lagt ut idag!!!

Sandra: Hur häftig som helst!! Hur många gånger har inte jag tjuvlyssnat på min äldsta son när han leker, hmm, får jag börja fundera mer på och scrappa ihop något!

Här är en av mina senaste, efter skissen på Scraphuset.

6 månader

• Tjej 83

mia den va mysig
    varför gilalr de gardiner? mina får inte alls vara ifred. så när hon stod när o lekte så tog jag några kort ja scrappa senare.
    hur kul som helst o leka med gardiner hmm?

• bitte71

Hallå hallå...

TACK för alla era söta kommentarer ang min LO igår *rodnar*

Matriark och kanskesnart: jättefina LO:s! .-)

Sydskåning: vilken fin ram!

SandraK: *skrattar* kul att bevara såna samtal

Tjej83: Jag bara scrappar, Linnéas album är fullt för länge sedan men jag har inte köpt ngn nytt. Så ska jag ju göra ett till Agnes också, men just nu scrappar jag bara och lägger på hög tills jag köpt album Och jag har satt månader och blandade saker huller om buller i Linnéas album.

Är fortfarande lite matt efter att ha legat böjd över toastolen i går kväll och större delen av natten i kräksjuka. Trodde jag skulle slippa det men inte då. Oscars kommentar till det hela igår kväll var: Men mamma, ska du ha en bebis -IGEN??! (Han har ju råkat se mig några ggr under mitt graviditetsillamående, fastän jag försökt dölja hulkningarna så gott jag har kunnat ) Men nu mår jag bättre, och ska försöka scrappa lite i kväll

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och Agnes 070227
  • jenn79
    Matriark skrev 2007-04-10 15:07:06 följande:
    jenn79 skrev 2007-04-10 14:10:25 följande: matriark: Gillar att du har sytt på den!! Supersnyggt!!hihi, det har jag inte Tack för alla kommentarer
    hihi, då har du använt rubons eller??

mia: snyggt!!
  • Matriark
    jenn79 skrev 2007-04-10 15:53:58 följande:
    hihi, då har du använt rubons eller??
    Nepp. Papperet är mönstrat så och det vid titeln är doodlat
  • Tjej 83

vart köpte ni album?
    vad kostar de?
    köper ni extra plastfickor o sätter i sen med?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket