• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • jenn79
    Matriark skrev 2007-04-10 15:55:03 följande:
    jenn79 skrev 2007-04-10 15:53:58 följande: hihi, då har du använt rubons eller?? Nepp. Papperet är mönstrat så och det vid titeln är doodlat
    det ser man Tja Snyggt är det iaf
  • bitte71

MiaB72: den var också jättesnygg!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och Agnes 070227
  • Cheri

har kikr bak lite i tråden och vill ge er lite kollektivt beröm! Ni är jätteduktiga allihop!

Jag hinner ju aldrig sitta här

Måste gå igen! Kram på er

• Bark
    LEGO

24 FEB

Stilstudie

Dagens skörd av scrapar. Kul med pysselkompisar. Vi har bestämt att göra om detta en annan gång snart!!

Risa och rosa gärna!!!
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • Örnen76
    Bark skrev 2007-04-10 18:46:33 följande:
    Dagens skörd av scrapar. Kul med pysselkompisar. Vi har bestämt att göra om detta en annan gång snart!!Risa och rosa gärna!!! Mamma till Jasmine & Timmie
    Superfina allihop!!!
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Sosofofie

Jätte mycket snyggt som har lagts upp här idag!!!
    Nu har jag äntligen köpt mer bläck till skrivaren så nu ska jag sätta mig och scrapa lite Räcka ut tungan

• kanskesnart

Bark: Kanonfina allihop!

Tack för alla snälla ord om min LO Det värmer ett "prestationsångestfyllt" hjärtaGenerad

• Skumpis

Fina layouter ni lagt upp idag tjejer!

Länge sen jag scrappade nu men idag fick jag iallafall iväg en fotobeställning Sen har jag suttit i en vecka på Lifetimemoment och lagt saker i önskelistan. Igår blev jag klar och räknade ihop värdet. 3500 kr Måste radera MINST två tredjedelar av alla fina grejer Egentligen borde hela beställningen raderas men _något_ måste jag väl få shoppa för skattepengarna *visslar oskyldigt och blundar för kommande fattiga semester*

• MAMMSY

Bara öser ros över allt snyggt som har laddats upp, många fina grejer som jag blir så scrapsugen av!!!!

Vilken färg känner ni att ni scrappar mest i just nu Man får ju sånna där grejer ibland å så upptäcker man att nästan alla ens senaste alster har vart rosa, fast just nu e jag nog inne i en röd period tror jag.. Fast när jag satt å "fönstershoppade" papper igår märkte jag att det hamnade en väldans massa svagt gröna papper i min varukorg... Hmn Vårkänslor kanmske

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket