• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

bark va fina du gör
    men gillade den första mest för de va så fina färger ihop.
    lite lift varning på den kanske

hoppas min beställning komemr imorn så ja kan scrappa lite. fick ena idag men de va bara papper, de andre komemr imorn hoppas ja

• Amelié77

Hej på er alla!

Kikar bara in väldigt snabbt mellan amningarna...
    Som bitte71 viskade åt er för ett tag sen så fick vi en liten tjej för 2 veckor sedan.
    Agnes heter lilltjejen och hon är helt underbar! Äntligen har jag min lilla bebis! Jag som längtat så efter att scrappa bebisfoton. Frågan är bara - hur sjutton ska man ha tid??? Nåja, hon är som sagt bara 2 veckor ännu så det kanske blir bättre när hon växer lite. Just nu hinner jag inte ens tänka ordet "scrap" innan hon ska ha mat igen.
    Finns några bilder på underverket i mitt galleri för den som är nyfiken!
    Jag återkommer väl om nån månad eller så när man börjar kunna skilja dag från natt igen

• Melle85

Jättefina Lo's ni har lagt ut idag och igår! Man blir lika impad varje gång!

Själv väntar jag på två paket med scrapp-saker för flera tusen kronor Dyrt när man som nybörjare skall ha en massor av saker.

• Tjej 83

grattis igen. så mysigt med en liten bebis. tid? jo när de är små har man de. när de kryper o går så har man inte det haha
    ska kika in på bilderna..
    jättefint namn..

• miss aiv

någon mer som har lust att kika in i mitt galleri och ge tips till min nya LO
    känner att det är mycket som fattas

• Tjej 83

vad håller hon i? en fisk?
    måste blommorna vara med? måste kortet vara nere i hörnet?
    bara fråga innan man tänker.

• Bark

Jättesnygga Lo ni lagt in idag tjejjer!!
    Ingen nämnd ingen glömd.
    Det där med homeparty med scrap-grejjer låter ju jättekul, men som vanligt bor ju jag alldeles för långt ifrån er alla!!! TRIST!
    Nehe, nu ska jag sätta mig ner pramför tv:n en stund och koppla av efter en hektisk dag!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • MiaB72
    Bark: Skitsnygga!!! Har ju också en kille som håller på med lego hela dagarna, bionicle, exoforce och allt sånt, även transformers så nån sån LO får det bli för mig också!!

2xA: Vilken liten sötnos!! Grattis! När hon sen kommer in i den goa åldern att hon kan tänka sig att ligga på en filt eller i babysittern och kolla på babygymet några timmar då får mamma scrappa
  • Skumpis

2xA - Grattis till Agnes Men du, det blir aldrig bättre Det blir mysigare och mysigare men mer tid får man nog inte förrän de är tonåringar eller nåt Fast det är klart, nu räknar jag med att V ska sova i minst 2,5 timme innan han vaknar första gången iallafall

Mammsy - Roooosa är jag sugen att scrappa i Och vilken tuuuur att jag hittat lite rosa killkläder det senaste

• MiaB72
    miss aiv: Nåt mönstrat papper? Du har ingen skiss att gå efter, annars kan ju ett tips vara att leta upp en skiss som man gillar och sen gå efter den.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket