• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa
    SkåneP skrev 2007-02-01 14:42:38 följande:
    Va, lever denna tråden fortfarande?Orka bry sig...
    hahahaahahahahha!!
  • eisa

jag utgår från att den här tråden är ett skämt

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-01 14:41:49 följande:
    vad gör er katt, älskare, barn, make, hund, brevlåda just nu?okej låt mig se, katten blev överkörd, älskaren håller på att göra sig i ordning för att gå hem, maken jobbar och hund finns ingen. Men min brevlåda den har spännande saker för sig som ni säkert ALLA vill veta!
    Min brevlåda spelar Ps2
    Screw you guys, I'm going home
  • Jossebell

lurksmulan glöm inte alla som dessutom verkligen kände när ägget fäste eller när simmaren tog sig in i ägget undra just hur man reagerar då på ul om det blir flyttat en bunt dagar. Men de måttar väll helt enkelt fel. För alla barn växer väll inte lika, fast det står så i böckerna??

• Jiie

Jag är rätt trött, såklart mer än normalt, är jag gravid?

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 14:43:24 följande:
    jag utgår från att den här tråden är ett skämt
    Tror TS är ett troll!
  • Bekali

jag brukar ha lite sexfantasier när jag har sex med min partner... jag brukar fantisera om att ha sex med en annan kvinna o så då... är jag bisexuell då?

har aldrig vågat berätta detta för min man, vad ska jag göra

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-01 14:43:36 följande:
    lurksmulan glöm inte alla som dessutom verkligen kände när ägget fäste eller när simmaren tog sig in i ägget undra just hur man reagerar då på ul om det blir flyttat en bunt dagar. Men de måttar väll helt enkelt fel. För alla barn växer väll inte lika, fast det står så i böckerna??
    Klart att ul har fel, jag kände när sperman borrade sig in i ägget dessutom
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!