• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • lurksmulan

Jag har ingen mage i v. 7 och när jag tittar runt på fl har ALLA ANDRA det! Har jag fått mf?
    Svarar man sen att det inte är mer än luft i en mage i v. 7 får man sen arga svar om att de minsann hade bebismage i samma stund som ägget fäste.

Kollar man sen vidare i galleriet ser man nån liten speta som blåser upp magen så hon nästan lyfter från marken.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Jossebell

vad gör er katt, älskare, barn, make, hund, brevlåda just nu?

okej låt mig se, katten blev överkörd, älskaren håller på att göra sig i ordning för att gå hem, maken jobbar och hund finns ingen. Men min brevlåda den har spännande saker för sig som ni säkert ALLA vill veta!

• Bekali

nån som vill gå med i min sluta röka tråd?

• eisa

Min svärmor är så elak! Hon ba "ger du verkligen din 1-månadersbebis ostbågar??" Vem FAN är hon att lägga sig i det?

Vad ska jag göra???

• Lady1nblack

eisa

ja, vi borde starta en tråd om regler för att starta trådar!!

• eisa
    Jossebell skrev 2007-02-01 14:41:49 följande:
    vad gör er katt, älskare, barn, make, hund, brevlåda just nu?okej låt mig se, katten blev överkörd, älskaren håller på att göra sig i ordning för att gå hem, maken jobbar och hund finns ingen. Men min brevlåda den har spännande saker för sig som ni säkert ALLA vill veta!
    hahahahahhahah!
  • Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 14:41:07 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 14:40:26 följande: eisa skrev 2007-02-01 14:39:31 följande: Princess85 skrev 2007-02-01 14:38:03 följande: Jag tycker du ska döpa ungen till Gregory mcButt Screw you guys, I'm going homeeh.. det heter BARNET, inte ungen Moraltant! Screw you guys, I'm going homeheller moraltant än respektlös!
    Nä nu anmäler jag ditt inlägg! Var är moddisarna!!!
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Lady1nblack skrev 2007-02-01 14:42:09 följande:
    eisaja, vi borde starta en tråd om regler för att starta trådar!!
    verkligen!!
  • Erasmus

- Någon mer här på FL som är pappaledig?

- *Hånskrattar* Nä..det kan du glömma din jävla kommunisttoffelmyspappa!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!