• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • morsa06

Einnej - Nä killar blir det bara om man kommer samtidigt som mannen! Det blir tjejer om kvinnan kommer före när man har sex! Har hört det här på FL!

• Einnej

Förresten... la ut en magbild under v.2 (ÄL) i mitt bg, kan någon kolla och säga vad de blir för kön? Jag tyckte jag kände fosterrörelser i förmiddags nämligen.

• miliasmamma

Einnej: Ja, och speciellt om ni hade sex i konstiga ställningar.

• Stargirl
    Kaordisk Mamma skrev 2007-02-02 16:14:41 följande:
    "Kan någon hjälpa mig? Vilket namn är finast; Nea eller Nova?"(Inget av dem!)"Är Kevin ett "white trash" namn?" (JA! Bara lågutbildade, sönderblekta blondiner med alkoholiserade män döper sina barn till Kevin!)
    *asg*
    10 dagar kvar
  • Einnej

Åh nej jag har fått bruna flytningar, måste jag åka in till akuten nu, är det mf?

• Jossebell

Einnej det blir en flicka eftersom de spermerna är mer uthålliga och när ni har sex ofta så hinner inte produktonen vara på top. Helt säkert!

• Göteborgsbruden

Om man har sex i naveln borde man inte bli gravid lättare då, jag menar det är ju kortare väg till magen??

Screw you guys, I'm going home
  • Einnej

HJÄLP snabbt, kan nån kolla mina test, jag tycker de ser ut som ett spökstreck men alla andra säger att jag behöver skaffa galsögon, varför säger dom de, för ett minus är väl ett plus eller?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!