• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jossebell

grr en som retar mig nu:

kudde eller inte

men för F-n fråga BM eller MVC när man efter 10 svar att JA det ska vara kudde och varför ändå säger "fast jag har hört....."

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:18:20 följande:
    grr en som retar mig nu:kudde eller inte men för F-n fråga BM eller MVC när man efter 10 svar att JA det ska vara kudde och varför ändå säger "fast jag har hört....."
    Finns ju en miljon såna liknande frågor o alla säger ju olika, så som sagt, varför inte fråga sin BM, komme jag göra iaf.
    Screw you guys, I'm going home
  • Tjollabolla
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:18:20 följande:
    grr en som retar mig nu:kudde eller inte men för F-n fråga BM eller MVC när man efter 10 svar att JA det ska vara kudde och varför ändå säger "fast jag har hört....."
    den frågan kommer ju upp 10 ggr om dagen! Och alltid är det nån som skriver. NEJ NEJ NEJ det SKA INTE vara kudde! För det har jag läst nånstans!

Hmm oookej!
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Jossebell

jepp jag har kvar boken vänta barn från 1989 då min son föddes och där står det INGEN kudde och att man ska låta babyn ligga på magen.
    Nya tider nya rön..

Nu ska jag seriöst gå ut och ge fåglarna mat och sedan kan jag starta en tråd och fråga om man även kan få toxoplos eller vad det nu heter även när man är i närheten av småfågelskit

• Tjollabolla
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:22:13 följande:
    jepp jag har kvar boken vänta barn från 1989 då min son föddes och där står det INGEN kudde och att man ska låta babyn ligga på magen.Nya tider nya rön..Nu ska jag seriöst gå ut och ge fåglarna mat och sedan kan jag starta en tråd och fråga om man även kan få toxoplos eller vad det nu heter även när man är i närheten av småfågelskit
    haha! gör det!
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 15:22:13 följande:
    jepp jag har kvar boken vänta barn från 1989 då min son föddes och där står det INGEN kudde och att man ska låta babyn ligga på magen.Nya tider nya rön..Nu ska jag seriöst gå ut och ge fåglarna mat och sedan kan jag starta en tråd och fråga om man även kan få toxoplos eller vad det nu heter även när man är i närheten av småfågelskit
    Tycker jag du ska göra, hehehe
    Screw you guys, I'm going home
  • Nyfiken gul

sen tycker jag det är märkligt att alla har varit med om precis allting... jämt!!

Tråd startas om kvinnligt pungbråck, nageltrång och persiljesmör..

Helt plötsligt VÄLLER det in folk i tråden som skriver - Jag med! Här också! O jag med! Min mosters, kusins, fasters, lillasysters kompis hade så o jag vet att det är jääättevanligt...

osv osv... på 5 minuter har det blivit 90 sidor med folk som upplevt detta specifika medicinska fenomen...

en timma senare startas en ny tråd om en annan sjukdom o vips har SAMMA personer svarat i den tråden också .. o gud så sjuka dom är helt plötsligt...

Samma personer äger också en Urban jungle, en Knorr vagn, en 10-rumsvilla, en BR-lägenhet, har 5 ekbord i köket, ekparkett i alla rum , jobbar som sjuksköterska i en tråd men är läkare i nästa tråd  (fan vad fort den examen gick),  o i en annan tråd har dom en Volvo fast egentligen har dom Saab, och så har dom amputerat arton ben, opererat bort samma blindtarm arton gånger är både långhåriga o korthåriga samtidigt och helt plötsligt har dom inte längre någon barnvagn o ska köpa begagnat, är både fattiga o rika samtidigt, väntar femlingar fast dom egentligen bara ska ha ett och i nästa tråd har dom fått missfall och sen ska dom visst ha barn i alla fall...

*pust, väs flås*....
    '

• Jossebell

vill bara lägga denna bland mina favoriter... men jag kan tydligen inte klicka på tråden för detta utan måste skriva ett inlägg om detta.

• Jossebell

"här samlas alla som äter bantningspiller, motionerar, bara svullar eller vad som helst" snart dyker någon in och idiotförklarar alla i den tråden fast de tydligt skrivit i ämnesraden att det är en samlingsplats för just detta.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!