sen tycker jag det är märkligt att alla har varit med om precis allting... jämt!!
Tråd startas om kvinnligt pungbråck, nageltrång och persiljesmör..
Helt plötsligt VÄLLER det in folk i tråden som skriver - Jag med! Här också! O jag med! Min mosters, kusins, fasters, lillasysters kompis hade så o jag vet att det är jääättevanligt...
osv osv... på 5 minuter har det blivit 90 sidor med folk som upplevt detta specifika medicinska fenomen...
en timma senare startas en ny tråd om en annan sjukdom o vips har SAMMA personer svarat i den tråden också .. o gud så sjuka dom är helt plötsligt...
Samma personer äger också en Urban jungle, en Knorr vagn, en 10-rumsvilla, en BR-lägenhet, har 5 ekbord i köket, ekparkett i alla rum , jobbar som sjuksköterska i en tråd men är läkare i nästa tråd (fan vad fort den examen gick), o i en annan tråd har dom en Volvo fast egentligen har dom Saab, och så har dom amputerat arton ben, opererat bort samma blindtarm arton gånger är både långhåriga o korthåriga samtidigt och helt plötsligt har dom inte längre någon barnvagn o ska köpa begagnat, är både fattiga o rika samtidigt, väntar femlingar fast dom egentligen bara ska ha ett och i nästa tråd har dom fått missfall och sen ska dom visst ha barn i alla fall...
*pust, väs flås*....
'