• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Rönnbär

"Jag är livrädd för att bajsa på mig under förlossningen........"

Gör inte alla det liksom?????????

• NicoFina

*men hur kan du vara så okänslig och trycka ner TS när hon berättar om sina problem öppna en egen tråd och prata om dina där, så de så*

• MrsL
    "TS: Jag fattar inte varför inte alla sparar minst en månadslön varje månad? det gör jag, fast jag inte har ngn inkomst, men min man jobbar och jag är hemmafru. Vi sparar alltid minst 13.000 i månaden. Varför gör inte ni andra det????
    FL:are1: Alla tjänar inte så mycket pengar! Och hur mycket tjänar din man om ni kan spara så mycket????
    FL:are2: Typiskt, här kommer den svenska avundsjukan fram... "
    Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
  • NicoFina

Ni är underbara här inne men nu måste jag faktsikt gå ut och skotta snö=S
    Hitta många roliga trådar så jag har något att se framemot när jag kommer in.

*styrkekramar på er alla*

• NicoFina

*Jag tror att mitt vatten har gått och jag tror att de är huvudet jag känner mellan benen, tycker ni att jag ska ringa förlossningen. Är i v42 +3

• jtoao

om inte ja läste fel någonstans så var de så att Ts mans företag hade ett hus/lgh dit dom flyttade som ja förståd de... tycker inte man ska hacka på den som redan har de svårt å bara ber om råd å ttröst så här.,

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • MrsL

Tror att den här redan har tagits upp, men jag gör det igen...
    Kl. 13.36: "Hjälp, jag blöder jättemycket! Vill inte ringa sjukvårdsupplysningen och vara jobbig! Vad ska jag göra?"
    Kl. 13. 42 "Börjar känna mig lite matt nu. Ingen som har något råd?"

Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
  • Rönnbär

Hjälp, min bebis är grinig-han har inte bajsat på två dagar-vad ska jag göra?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!