• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • NicoFina

xanni: Å de är ju absolut inte förkylningstider nu heller.

• NicoFina

Lite smisk av svärmör har ingen dött av=)
    Skicka henne en styrkekram eller en ispåse till baken.

• skruttis11

:-d haha jag dööööööööööör

finns många fina trådar/ omröstningar

hur många omröstningar kommer de inte upp

Känner ni igen mig?
    tx

• Idlur
    NicoFina skrev 2007-02-22 15:00:21 följande:
    Lite smisk av svärmör har ingen dött av=)Skicka henne en styrkekram eller en ispåse till baken.
    Men förstår du inte att TS lider av detta! Förstår inte varför alla här på FL ska vara så elaka!!!  Hon vill ha hjälp, har ni inget vettigt att skriva så håll det inne!!
    William är min son
  • MrsL

Jag vill inte vara "besserwisser" eller glädjedödare, men när ni länkar till andra trådar, var noga med att inte skriva några nedlåtande kommentarer! Hela tråden kan stängas ner pga sånt. Det är lite onödigt...
    Jag frågade i moderatortråden för en tid sedan om det är tillåtet att länka öht, och de svarade att det är okej så länge man inte kommenterar, i stil med "Kolla den här tönten då" osv.
    Kan vara bra att veta!
    Men fortsätt gärna länka till alla udnerbara trådar...

Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
  • NicoFina

"Jag tycker om att det är "rent" när jag och min pojkvän ska ha analsex så jag brukar "skölja ur" innan. Jag skruvar av munstycket på duschslangen och sprutar upp vatten några gånger som jag sen trycker ut. Är det någon som vet om detta kan göra skada om man gör det för ofta/mycket? Annars är det ett bra tips om man vill känna sig säker på att det inte kommer några oväntade "överraskningar" när man blir tagen där bak"

• Rönnbär

Det är bara att amma, alla kan ju det, så går du ner alla kilon igen........ gah

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!