Klassiska FL-repliker!
KattKat - *puh* fler än jag som kan tänka sig att vara anonyma om det behövs! Diskretion är A och O här på FL!
GO'MORRON FÖRRESTEN!
KattKat - *puh* fler än jag som kan tänka sig att vara anonyma om det behövs! Diskretion är A och O här på FL!
GO'MORRON FÖRRESTEN!
GO'MORRON FÖRRESTEN!
Sorry för mitt trippelinlägg - datorn var lite mupp tidigare idag!
Underbart med vår lilla OT tråd här - även om inte alla har insett att den är det! Vi är som de gamla OBS-klasserna här inne!
jtoao neee att snoppa, som i snoppa en jordgubbe betyder väl att man knipsar av den med naglarna?
Hej själv etanol!
Tack för lnet av mage Dävvil - behövde inte bära en enda tung sak på hela lördagen! Fantastiskt!
Men kissa har jag gjort som en galning, och bebisen slog frivolter när jag åt stark thaimat i lördags!!
jtoao - ahh som omskärelse då eller?
bebisbakande...ja rör ihop ägg och spermier - låt jäsa i 40 veckor i 37 grader och kläm ut
Jo en snoppad snopp blir en snipp, det tror jag att vi kan komma överens om. Om man sedan vänder den snoppade snoppen ut och in och stoppar upp den får man en snippa, men det är ett ämne för ett heeeelt annat forum än FL tror jag.
Ockult : "I natt drömde jag att jag var en exorsist. Tycker att det var ganska så kusligt eftersom jag kan komma ihåg precis hur det kändes när jag drev ut djävulen ur den lilla flickan och hur mamman såg ut. Ännu skummare var att Max von Sydow var med i rummet. Har någon av er andra drömt något liknande?? Vad betyder det här egentligen?? Tacksam för svar"
*viskar* tips! titta under ockult!!
Ok den här då:
"Vilka tester ska jag köpa från jattebilligaosakra.se eller testanu.com eller testaomduargravidfleragangeromdagen.org ?? Vilka tror ni kommer att visa positivt? Jag är på BIM -18"
etanol *viskar ännu lägre* vågar inte prata så högt om andra trådar... vill ju inte få en multifärgad inbox...
Tack!!! Nu vet jag precis vilket test jag ska köpa!! Jag har inte haft ÄL ännu men känner på mig att den här gången blir jag gravid så då måste det väl synas på ett test va????
www.familjeliv.se/Forum-5-88/m18866206.html
Tyckte att min anledning dög ganska bra i sammanhanget.
Tacka vet jag Nogger Black!