• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Ramonas
    MrsL skrev 2007-02-25 19:16:20 följande:
    Jag tycker vi kastar ut precis alla och tömmer landet. Sen kan jänkarna göra ett nytt Disneyworld här.Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
    *ASG*

Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Mamsie
    MrsL skrev 2007-02-25 19:11:14 följande:
    Har du nuppat utan skydd kan du vara gravid, ja. KÖP ETT TEST din dumma schana.Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
    VA? Men det är ju så liten chans så jag tänkte att det inte är så farligt?
  • MrsL

Mamsie: Ett av livets mysterier verkar vara att man sällan blir gravid om man vill bli det. Tricket om man verkar ha svårt att bli med barn är alltså att inte vilja det! Eller nåt...

Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
  • trasslig

BIM-10 men jag har liksom stickningar i tuttarna, e jag gravid?

(kan tillägga att jag har p-stav å inte haft sex på två månader)

• MrsL

Trasslig: Då är det nog så att du inte vill bli gravid och då blir man automatiskt oavsett om du har sex eller inte. Garttis! Eller beklagar. Välj själv.

• trasslig

MrsL: men vadå!! e jag med barn nu.. å herregud hur ska det gå, jag bor ju i en lägenhet som socialen har gett mig och min man surfar jämt porr å vi har redan en skrikande unge. FAAAAAAAAN

• MrsL

Ja du trasslig, du får väl stå ditt kast och föda barnet nu när du själv har ställt till det genom att inte vilja bli gravid. Fattar inte hur folk som du tänker, faktiskt...

• gresligagreta

hm viken barnvagn ska jag köpa? gillar promenader och så bor vi stan....

hm ja köp brio, urban jungel, emmajlunga, carena ja listan kan göras lång!!

• smurfan82

Har fått problem med min hyresvärd!
    Saken är den att han tänker vräka mig o mina 7 barn bara så där utan att vi får nån tid alls på oss att ordna nåt nytt nästan, han ger oss bara två veckor! Kan de göra så verkligen, är det inte 3 månader man ska få på sig?
    Visst, jag har haft det lite besvärligt ekonomiskt, så jag har inte betalat hyran på ett år ungefär, men de borde ju förstå att det inte är så lätt att vara ensamstående mamma alla gånger, barnen och mina 4 hundar måste ju få mat iaf!

PS: Jag vägrar gå till soc, ni behöver inte ens föreslå det!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!