• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • trasslig
    TANKGIRL skrev 2007-02-23 21:01:26 följande:
    Vad ska jag göra, har precis ätit en macka med vaccumförpackad salami och brie???vad händer med bebisen.Ska jag ringa min barnmorska? orolig mamma v 19
    ring förlossningen för fan!!!!
  • trasslig
    Amine skrev 2007-02-23 21:05:25 följande:
    jag hade tagit ambulans in OMEDELBART!
    vid närmare eftertanke så kanske hon borde äta lite järntabletter och bli hård i magen så att det aldrig kommer ut. Det som inte kommer ut, har aldrig ätits..
  • Piabe

Här kommer n annan, i mitt tycke, klassiker:

"Hur länge kan man ha sina vanliga jeans"?
    Kull-Gulla, v 4

....Ta vara på dagen idag...
  • Wilowa

När kan man ha sina vanliga jeans igen?

Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag!
  • Norpan81

" Vi är så trötta, både mannen och jag går på knäna! Vi får ju ALDRIG sova!! (tanke ah, de har en tvååring som kör nattrace?) Inatt åt hon säkert 5 gånger! Orkar inte mer Hjälp! ps. hon är 4 veckor!"

Vad tror folk egentligen om att få bebis?

• etanol

*skrattar* Mmmm...det räcker visst så...

• WhiteTrash
    trasslig skrev 2007-02-23 20:58:10 följande:
    LAV0LINA skrev 2007-02-23 18:58:40 följande: SkåneP skrev 2007-02-23 15:25:54 följande: Förresten, vad betyder det där konstiga ordet narcissist? Är inte det att man liksom älskar (eller avgudar) sig själv? har du någon källa till det?
     Aaaaa, jag såg det på Top Model
  • Honeydew

Läste nyss : Jag är i v17 och har inte känt bebisen än. Borde ja vara orolig!?

JAA!!! Min sparkade som en galning redan första dagen

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!