• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • morsa06

Cozco- Dumpa karln, gör abort om du e på smällen och bli celibat!

• DaMungo

*skrattar* kul att inte bara jag stör mej ;)

• Kathryn

Gutegirl: asså, min ettåring har redan tappat alla mjölktänder och min bvc sköterska säger att det är heeelt normalt.

• morsa06

Man ska ju inte lyssna på BVC!! Ta hjälp av FL:are i stället, dom kan betydligt mer!!

• Joanie

Autentiska kommentarer ur abortdiskussion (TS hade gjort flera aborter):

"vill man inte bli gravid, ha inte samlag, eller så ser man till att skydda sig, abort är för sjutton inget preventivmedel!"

"du som vuxen borde kanske fundera på att skydda dig!"

"hört talas om preventiv medel och avhållsamhet??????????????????????? ??????????????????????????????????? ??????????????????????????????"

"Använd prevetivmedel eller sluta pippa!"

"In-ut, in-ut och sedan sprut, är viktigare för många än följderna av detta handlande."

"Man borde kanske införa tvångssterilisering!!!"

• Astrid83

Jag tycker det är bra när folk lägger till dem där sista 10 frågetecken så man verkligen, verkligen förstår att dem undrar något.
    Kan ju bli väldigt otydligt om man bara sätter ett frågetecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Fia Lundbom

"Jag har gäspat två gånger i rad - kan jag vara gravid då ? "
    *hoppas*.......

• Svengelsk

hohohoha, jag kan inte sluta skratta. sitter tyvärr på biblioteket så ajg får fortsätta läsa denna underhållning senare.

ps.
    "jag är i v 20 och trodde att jag kände ngt förra veckan men nu gör jag inte det - tänk om något har hänt vad gör jag då och var det bara tarmarna jag kände eller kan man känna barnet så tidigt. det är mitt första. ska jag prata med min bm eller vad ska jag göra. äter fibrer bäst jag kan. hjälp!"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!