• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Sarius
    trasslig skrev 2007-02-26 23:31:05 följande:
    Sarius: ja alltså såhär tycker jag, vilken vettig människa går först och köper ett test på apoteket eller konsum, (när man är BIM+1) går hem och tar testet, nöjer sig inte med resultatet eller helt enkelt är för dumma för att gå ner och köpa ett till eller VÄNTA i några dagar, och sedan tar KORT på det med mobilen och lägger över i datan och lägger upp på familjeliv?vaaa vad tror ni tjejer e de ett plus eller.. TITTA EFTER SJÄLV, VAD TROR DU? ,man blir väl inte mer eller mindre gravid för att folk säger ja eller nej.
    Jo, om många på FL säger att man är gravid så kanske man magiskt blir det.
    Hoppa över rumlandet i sängen innan, miraklet FL fixar skivan!
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Idannika

Töntigaste omröstningen?! "Hur många liter är er varmvattenberdare på"

• Jossebell

jaha, hur många anmälningar har ni fått för inlägg på denna sida? Jag har kommit upp i !... så då går vi till dessa klassiker.

Har ni blivit anmäld?

Orättvist behandlad av moderator?

Har ni fått inlägg borttagna/ trådar ?

• skruttis11

hmm denna e ogg bra snygg

HUR kan jag starta min förlossning!O.o

Gör de ont DOH!!!

• MrsL

Jossebell:

Ja.
    Kan inte svara eftersom sådana svar leder till färgglada meddelanden.
    Ja.

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • TANKGIRL

Jag vaknade precis med magsmärtor och fick rusa in på toaletten.
    fullkomligt fyllde toalettstolen. Kan det vara förlossningen som är på gång.

Lilla jag v35+4

• SandraJ

"Min dotter trillade och slog sitt knä och nu har hon ett stort blåmärke där. Nu har hon fått feber och hon snorar och hostar jätte mycket. Tror ni det är cancer? Ska jag ringa barnakuten?

Orolig mamma till dotter 2 år"

• SandraJ

Puff puff

10 klick men inga svar??? (efter 2 minuter kl 02.10)

• IaOnDaFluff

SandraJ

Kan vara så att hon bara har lätt för att få blåmärken. Sån var jag när jag var liten o är fortfarande. Varje gång mamma tog ig till vårdcentralen trodde de hon misshandlade mig (Stackars mamma).. men om du är orolig så skadar det ju aldrig att kolla upp

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!