• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • morsa06
    sofsan skrev 2007-02-28 10:33:12 följande:
    åhhh GRATTIS till mig!Är det för tidigt tror ni att köpa barnvagn?
    Nej inte alls.. men du måste ha en barnvagn med terränghjul, blinkers, inbyggd GPS, ljudanläggning samt klimatanläggning. Andra vagnar duger inte.. vad ska folk på stan säga om du kommer körandes med en standard Emmaljunga???

Om du kollar runt lite här på FL så finner du garanterat en tråd med bara "jag-är-rik-och-visar-det-gärna-via-mitt-barn-och-klankar-ner-på-mammor-som-kör-sina-barn-i-begagnade-vagnar-årsmodeller-äldre-än-06-är-bara-skräp"- medlemmar!
  • sofsan

Hitta 121 trådar, svårt att välja!
    Tar den där dom är som rikast!
    Vill ju inte att nån ska tro att vi är fattiga!

• Corpset

morsa06:
    Man behöver inte vara rik för att köpa en dyr vagn. Man kan helt enkelt ha svårt att få plats med en pansarvagn/ha ryggproblem.

• sofsan

Nån som vill bidra med lite pengar till mina stackars barn som inte får nån mat???....mitt konto nummer är 7894-4654846564564160000000

• jtoao

Jag behöver oxå pengar !!!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • morsa06

Corpset- precis.. och alla vagnar äldre än -06 är ju stora och otympliga! Kan jämföras med dagens mobiltelefoner faktiskt, för 10 år sedan så gick det knapt att bära runt på en mobiltelefon, men se nu! Vilken enorm skillnad, är lätt att ta miste på en mobiltelefon och en smartcase! Det gäller ju att hänga med i svängarna!! Spelar roll om man får ont i ryggen etc. En svindyr vagn med alla tänkbara funktioner är det som gäller..

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!