• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • jtoao

Jag ska oxå fråga det *hehe och staqckars det som itne säger neeeej då du är sååå smaaaal!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • MrsL

En kändis dör. Sex minuter efter att det stått på internet finns 28 nya trådar på FL:
    "XX död! "
    "Har du sett att XX är död?!"
    "XX dog i natt "

osv.

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • SandraJ

Lite OT men har ni läst i expressen?

"Anna Nicoles dotter kräktes på expojkvän"

Men näää, kräker bebisar!?!

• SandraJ

Jag helammade i 6 månader, Delammade till mitt barn var 3 år, använde bärsjal och vi samsover. Ger mitt barn bara ekologiskt odlat mat och ska vara hemma tills mitt barn börjar gymnasiet. Oh ja sen använde vi bara tygblöjor av ekologisk odlat bomull.

Min granne använder blöjor på sitt barn, flaskmatar och barnet ska börja på dagis en vecka efter sin ett års dag. Tycker ni jag ska anmäla dom för barnmisshandel?

• SandraJ

Hur kan man köpa annat än Po.P till sina barn. Skulle aaaldrig köpa ettt plagg på HM. Usch!

• morsa06

SandraJ- har du fakta som tyder på att p o p ska vara bättre än något annat klädesmärke? Visa gärna det då!!! Vill ha bevis!!

• Jossebell

igår måste jag ha varit på hugget, lyckades dra på mig två anmälningar. Nåja, det kostar att ligga på topp

• morsa06

Jossebell- håll dig till ämnet! Jag fick ett inlägg bortplockat för nån dag sen för att det var lite "Off topic" Nu blir väl detta inlägg också bortplockat!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!