• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • jtoao

Jag är sååå trött på att bli hunsad... och det är inte av mamma, karl , svärmor eller något liknande *surar*

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • jtoao

nä ett plus har två streck...

• trasslig

HJÄLP!! Jag och mannen skulle döpa vårat barn till Björn men min svärmor gillar det inte. Hon skrek åt oss. VAD SKA VI GÖRA? Jag vill inte att hon ska vara arg på mej när jag är gravid..

ska vi på fl bestämma namn då eller

• jtoao

Svar JA det är alla fl:ares skyldighet att ha minst fem namn att erbjuda!

• smurfan82

Trasslig: Jag tycker ni ska döpa ert barn till Quävinn. Sååå fint o ovanligt!!

• jtoao

har du inte läst stava som man ska tråden?

• smurfan82

Klart att det stavas så! Allt annat är tråkigt, man vill ju inte vara som alla andra.

• lindab

"får jag äta....  när jag gravid" suck!! för f*n, kolla på livsmedelsverkets sida istället för att tjata ut oss andra m dessa inlägg..  =)

Tindra, som ett ljus =)
  • sofsan

En som har börjat komma mer o mer .....Tycker du att jag är tjock?
    Så har TS lagt in en bild på sig själv....Och som ALLTID så är det en tjejja som antingen har en "normal" kroppsvikt eller en som är trådsmal som ist skulle behöva gå upp i vikt!

Undra hur det kommer sig att det alltid är samma typ av tjejer som ställer dessa frågor?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!