• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • jtoao

Men bara av vissa märken inte vilken som helst även om utvecklingen går frammåt hos alla märken..

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Julias mamma

Min kille kom utanpå mina byxor när han juckade...och nu har jag ont i brösten....jag är gravid va?!

• sofsan

Vi kör bara med dyra märken i allt!!Allt annat är bara skit, ju dyrare det är ju bättre är det!

• morsa06

för hur ska det stackars barnet kunna sova och trivas i en omodern vagn?? det går ju inte.. har man inte en dyr barnvagn så anser jag att det är barnmisshandel då barnet är mycket medvetet om vad det skjutsas runt i!!

• etanol

Även om det finns 121 trådar så tycker jag att du kan starta en till...

• Julias mamma

Vi har bara 40.000:- kvar att leva på efter alla räkningar är betalda...hur skall vi överleva?

• sofsan
    Julias mamma skrev 2007-02-28 11:00:19 följande:
    Vi har bara 40.000:- kvar att leva på efter alla räkningar är betalda...hur skall vi överleva?
    Stackars er!!Hur klarar ni er?Tar ni lån o så???
  • Julias mamma

Ja, det måste vi ju...hur skall det annars gå.....
    Vi hade tänkt att köpa 7 nya barnvagnar denna månad så vi har en om dagen...och dom kostar 10.000:-/st

• Wilowa

Jag har gjort nummer 2 tre gånger idag, kan det vara ett teckan på att förlossningen snart startar!

Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!