• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Rönnbär

Shysst! Kanske en röd för att matcha vårens mode med röda jackor????? Fast då får jag ju byta till hösten då det ska bli lite army-inspirerat???

• Morrizz

glöm inte bort att vagnen måste matcha bikinin på beachen i sommar!

• Morrizz

Här är ett återkommande tråd ämne:
    ------------------------------------------
    Har förstått att en del önskar sig det ena eller det andra beroende på många olika orsaker.
    1. Har du önskemål ang. kön?
    2. Vad tror du att ditt önskemål beror på?

• TvåM

Morrizz - inte tar man med sig vagnen till beachen. Fyyy så oansvarigt, barnet kan få sol på sig och det blir för varmt i vagnen. Fattar du vad som kan hända???? En riktig mamma stannar hemma!

• Rönnbär

Kan man ha vagnen i trädgården då om man går i bikini där eller är jag dålig mamma då också....mååååste juu bli brun o fräsch ju

• Julias mamma

Rönnbär:

Vad ska du bli brun och fräsch för...du har ju barn, sambo...ja säkert allt...
    När man skaffar barn måste man fula ner sig och gå i skitigt hår och trasiga mjukisbyxor..

• Julias mamma

Förresten är du egoistisk om du tänker på dig själv...allt ska vara för barnen....

• TvåM

Tänk på grannarna också. De vill nog inte se din nyförlösta kropp i bikini. För har man väl fött barn då får man aaaaldrig bort magen igen.

• sofsan

Guuu jag tror jag är med barn...mådde lite illa...fast jag har mens nu men och inte haft sex på år o dar men för det kan jag vela vara med barn elle?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!