• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Gutegirl
    Undvik påhopp i tråden. Återgå genast till ämnet.

//moderaterna

Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • almn
    Gutegirl skrev 2007-03-01 19:15:04 följande:
    Undvik påhopp i tråden. Återgå genast till ämnet.//moderaterna Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
    hahaha...
    Me liike! High Five!!
  • vildamamma
    a8nn5a skrev 2007-03-01 19:12:42 följande:
    Jag och min pojkvän hade lite myyysigt nyss. Jag hade hans... snopp i munnen o han kom i min mun o jag svlade det.Kommer jag bli gravid nu? Är det abort o ta dagen-efter-piller?För jag kan verkligen inte ha barn nu och jag får inte göra abort! Me liike! High Five!!
    Tack vara tandtrollen som ser till att äggen blir befruktade av spermierna så väntar du 3-7 barn.
    resten av spermierna är infångade i speciella hagar, gjorda av kroppens celler.
    är ditt val å inte behållar alla barn, så ser tandtrollen att fler ägg blir befruktade!!
    ♡ Bebis, din blivande mamma vill inte leka kurragömma mer! (bf 28/2) ♡
  • almn
    vildamamma skrev 2007-03-01 21:59:25 följande:
    Tack vara tandtrollen som ser till att äggen blir befruktade av spermierna så väntar du 3-7 barn.resten av spermierna är infångade i speciella hagar, gjorda av kroppens celler.är ditt val å inte behållar alla barn, så ser tandtrollen att fler ägg blir befruktade!! ♡ Bebis, din blivande mamma vill inte leka kurragömma mer! (bf 28/2) ♡
    *asg*
    Me liike! High Five!!
  • Julias mamma

Men asså!!!
    Är inte varje sats typ 5 miljoner spermier...?
    Man kan ju liksom inte föda så många barn....

Du kanske inte ska svälja hela satsen nästa gång

• tjorvisen

"När tror ni att jag har ÄL??"

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Arvid06Allis09

Tjorvisen: Jag tror att du har ÄL nån gång mellan idag å den 2 april! (Eller eventuellt torsdagen den 15:de mars kl 04:55!!)

• etanol

Om man vill ha barn:
    Ska man ha ÅL när man har ÄL så att man senare kan gå på UL...

• Julias mamma

Alltså, jag känner mig/har blivit så fet...jag är gravid i vecka 39 och har gått upp 6 kg...

Är det ok att banta?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!