• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Julias mamma

Sofsan:

Ja det är du...GRATTIS!!

Och om du tittar riktigt riktigt noga så har du nog en kula under tröja..

• etanol

Vilken är din favvofärg?
    *Brunt
    *Grått
    *Lila
    *Grönt*
    *Annat*

Själv tog jag *Annat, för min favvisfärg är vingrön!

• tjorvisen

Har du inte köpt vagn ÄNNU???????

Rönnbär skrev 2007-03-01 09:52:31 följande:
    HJÄLP-----vilken vagn ska jag ha??? Vilken är bäst??? Vad tyckar alla ni andra att jag ska ha för sort???? Vilken färg???Är det för tidigt att köpa vagn nu förresten......är i v4...????
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen

Har du suttit på en offentlig toalett så räcker det för att du kan ha blivit med barn. Det finns killar som går in där och onanerar så har de inte gjort rent sitsen efter sig så finns risken att du blivit gravid. Det finns ju de som har mens långt in i graviditeten så du är säkert en av dem.

sofsan skrev 2007-03-01 11:22:47 följande:
    Guuu jag tror jag är med barn...mådde lite illa...fast jag har mens nu men och inte haft sex på år o dar men för det kan jag vela vara med barn elle?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Julias mamma

Etanol:

Jag skrattar så jag dör!!!

• sofsan

HURRA jag är GRAVID!!!!
    Har redan beställt allt.....tycker mig minsann skymta en lite kula....tyckte mig känna ett par sparkar nyss!!!Tror ni att det var bebben?

• Sarius
    sofsan skrev 2007-03-01 14:11:22 följande:
    HURRA jag är GRAVID!!!!Har redan beställt allt.....tycker mig minsann skymta en lite kula....tyckte mig känna ett par sparkar nyss!!!Tror ni att det var bebben?
    Vilken vecka är du i?
    Jag kände bebisen redan i vecka 4!

Grattis till plusset!
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Bekali

ursäkta... men svampar... är dem roliga o röka?! eller är morötter bättre tror ni?

• Bekali

jag har aldrig provat varken det ena eller det andra... tänkte om nån har erfarenhet.... av detta

• Rönnbär

buhu.......egoistisk.......buhu...... va ni är elaka..........

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!