• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • AlexandraK

Bäst var ändå tråden där folket bråkade om man kunde skriva pinzezza istället för prinsessa!!! *mohahahaha*
    Såna trådar o inlägg gör att man gråter av skratt!

Eller denna då:

"Min pojkvän slår mig. Ska jag lämna honom?"

NÄ! Stanna kvar för guds skull! Du får säkert vad du förtjänar!

• J fer

Har inte läst igenom allt men jisses - ja - det mesta jag sett ser bekant ut... =)

• AlexandraK

Undrar bara hur killarnas stånd "ska" stå. När min sambo har stånd så står den helt rakt upp (alltså platt mot magen typ). Är detta vanligt? Är lite allmänt nyfiken på hur det står till med det här???

HAHA

• Sarius
    Idlur skrev 2007-03-06 20:56:18 följande:
    Nä fy! så jäkla WT så jag DÖÖÖÖR! Förstår inte hur man kan vilja barn med såna namn, ni borde inte ha barn över huve taget!! William är min son
    Fy fan vad elaka alla är!
    Jag borde anmäla er för påhopp.
    Jag ville ha era åsikter om namnen, inte elaka påhopp.

*lämnar tråden*
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • P A

Jag vill ha barn men det vill inte min kille. Är det ok att suga av honom, spotta i en kopp suga upp det med en medicinspruta och spruta upp det? JAG vill ju ha barn, det är min kropp - Det får han fatta!

Svar: Klart om han är ihop med dig och ni har sex så får han räkna med att bli pappa även om han bara är 17!

• P A

Vad skulle du tycka om en kompis skulle köpa en likadan vagn som dig?

Svar: Jag hade blivit skitarg! En vagnmodell ska man ju vara ensam om! Jävla sätt!

• sofsan
    P A skrev 2007-03-06 21:58:04 följande:
    Vad skulle du tycka om en kompis skulle köpa en likadan vagn som dig?Svar: Jag hade blivit skitarg! En vagnmodell ska man ju vara ensam om! Jävla sätt!
    Vi hade inte varit kompisar efter det!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!