• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Ja Sandra, du måste ju ta ditt ansvar. Karlar kan ju inte göra ngt rätt vad det gäller kläder!!!

• Morrizz

förresten så är alla män färgblinda.

• SandraJ

Och sen den totala motsatsen...

Jag fick barn för 3 dagar sedan, är det förtidigt att låta grannen passa ungen? Min kusins bästa väns mosters barnvakt fyller år. De bor 35 mil härifrån. Vi blir borta 3 nätter.

• Themis

Och en klassiker till:

TS: Vi hade avbrutet samlag i lördags, tror ni jag borde ta ett dagen-efter-piller?

Svar: Nej då, vi har haft avbutet sex i ett helt år och jag är inte gravid.

(Men att man kan ha något fertilitetsproblem och därför inte blir gravid och att ett enstaka svar därför är noll relevant, det har man klart inte tänkt på....)

*tung suck*

• jtoao

TS: Jag hatar min kille han är hjärndöd
    SVAR: nejdå klart att han inte är ni måste bara prata ut om det här och komma fram till en lösning...

Fattar inte alla att om dom hade kunnat prata lite så hade rubriken inte uppstått?

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Mississell

Är det någon mer än jag som är förundrad över att precis alla dyskektiker i Sverige har hittat till FL?
    Inte för att racka ner på dyslektiker, men är det inte märkligt?

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Mississell

Haha...skrev fel själv där sewr jag. Dyslektiker. Så.
    (En undran till: varför satte man ett så pass svårstavat namn på det? )

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Arvid06Allis09

TS: "Jag är gravid i v7 å väldigt svullen i magen, är det verkligen bara gaser eller är det bääääbismagen som börjar synas redan? Nån som vet?"

Svar1: Jag fick mage jätte tidigt, typ v9, så det är säkert bäääbismagen som börjar synas redan! Grattis!

Svar2: Deftinitiv inte gaser, det är bäbismagen! Grattis till dig förresten!

Svar3: Ähh, det är bara svullna tarmar å gaser skulle jag tro! Själva bäbisen börjar inte ta sån plats än att det syns utanpå... Tyvärr...

Svar4: (Samma som svar1) Sluta vara så taskig mot TS!! Det kan visst synas så tidigt, det är väl olika från person till person...

TS: Fan vilket påhopp, jag vill ju bara ha stöd från dem som håller med miiiiiig!!!!

Osv, osv, osv...

• tjorvisen

Helt okay! Varför inte passa på att vara borta en vecka när ni ändå har barnvakt? Det är ju ett tag sen du fick barn så du behöver vila upp dig ju *styrkekramar*

SandraJ skrev 2007-03-07 11:59:57 följande:
    Och sen den totala motsatsen...Jag fick barn för 3 dagar sedan, är det förtidigt att låta grannen passa ungen? Min kusins bästa väns mosters barnvakt fyller år. De bor 35 mil härifrån. Vi blir borta 3 nätter.
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!