• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

*undrar vad 0000000000:an gör med händerna*

Tänk på att sopsortera pillerna! *spänner ögonen i Julias mamma*

• Julias mamma

Etanol:

Metall och restavfall eller

• Morrizz
    Sarius skrev 2007-03-06 21:33:22 följande:
    Idlur skrev 2007-03-06 20:56:18 följande: Nä fy! så jäkla WT så jag DÖÖÖÖR! Förstår inte hur man kan vilja barn med såna namn, ni borde inte ha barn över huve taget!! William är min son Fy fan vad elaka alla är!Jag borde anmäla er för påhopp.Jag ville ha era åsikter om namnen, inte elaka påhopp.*lämnar tråden*Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
    Asså om du inte du inte klarar av att folk tycker olika så är det liksom ditt probblem asså! Folk tycker faaaaktiskt så olika så de så o sen såå är ju de här ett duskiissionnnsforumn. Bara så du vet liksom!
  • etanol

Nä, tänk på kackerlacorna och råttorna. De skulle få en hormonchock och utveckla bröst av pillerna direkt. Ner med pillren i en hermetiskt tillsluten burk som du sänker i Östersjön på minst 25 meters djup. Det blir en bra ursäkt för att ha en fest också....

• Julias mamma

Morrizz:

duskiissionnnsforumn.....var ordet!

• Julias mamma

Ja, fest skall jag ha så fort jag är gravid för då kan jag kröka mer....för spyr jag kan jag ju säga att jag är gravid...

• Morrizz

det har dykt upp en hel del nya trådar med fenomet 3/4d ultraljud i Stockholm (ett företag som heter tittut). Rubrikerna till dessa trådar ser ganska skojsiga ut.
    Tex;
    "Kan någon hjälpa med angående Tittut."

• SandraJ

Jag måste jobba 4 timmar imorgon. Barnets pappa ska vara barnvakt, jag är såååååå orolig! Tänk om han gör nått hemskt med min älskade lilla tös. Som typ sätter på Lila strumpbyxor till en grön klänning!!!!! Tösen är 6 månader.

Hjälp, ska jag ringa och säga att jag inte kan jobba??

• Morrizz

bäst o stanna hemma resten av livet, för om det redan nu går så illa att han inte lyckas välja rätt outfit för din dotter så skulle jag då inte lita ett dugg på att han skulle klara av det.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!