• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Hur har ni tiiid att sitta här hela dagarna?????????

Själv klev jag upp i söndags och ahr bakat bröd och bullar så det räcker till Lucia, skrubbat takpannorna, skruvat ihop grabbens cykel, tvättat kläder åt hela kvarteret, haft loppis i trädgården, murat en öppen spis, fött upp elva kaniner åt grannen, gått en vävkurs, åkt vasaloppet samt introducerat min karl till det ljuva livet av karmasex.

Nu ska jag iväg och gympa lite så man inte stelnar till!

• Mamsie
    Arvid06Allis09 skrev 2007-03-07 14:38:49 följande:
    TS: "Jag är gravid i v7 å väldigt svullen i magen, är det verkligen bara gaser eller är det bääääbismagen som börjar synas redan? Nån som vet?"Svar1: Jag fick mage jätte tidigt, typ v9, så det är säkert bäääbismagen som börjar synas redan! Grattis!Svar2: Deftinitiv inte gaser, det är bäbismagen! Grattis till dig förresten!Svar3: Ähh, det är bara svullna tarmar å gaser skulle jag tro! Själva bäbisen börjar inte ta sån plats än att det syns utanpå... Tyvärr...Svar4: (Samma som svar1) Sluta vara så taskig mot TS!! Det kan visst synas så tidigt, det är väl olika från person till person...TS: Fan vilket påhopp, jag vill ju bara ha stöd från dem som håller med miiiiiig!!!!Osv, osv, osv...
    *ASG*    Jisses, kära nån... Det värsta är att det faktiskt är så!
    ... men det vore inte helt snällt av mig att ge länken till tråden - ni får leta själva
    ♥ ღღღ Max Love 060621 ♂ ; Älskad till Max ♥ www.nogg.se/maxlove ღღღ ♥
  • Långbenopluto

Jag har inte haft mens på 5 månader och min mage börjar puta ut...

VAD kan det vara? Inte är jag väl gravid?

Ska jag ringa någon?

Mamma till Marcus och Isak
  • Sarius
    Tines skrev 2007-03-07 17:41:52 följande:
    Jag har inte haft mens på 5 månader och min mage börjar puta ut...VAD kan det vara? Inte är jag väl gravid?Ska jag ringa någon? Mamma till Marcus och Isak
    Kan vara cancer i magen!
    Gå till närmsta klinik och få en biopsi gjord!!
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • mamman Linda
    TS:
    Vad ska jag göra, min man slår mig...

Svar:
    OJ gör han? Min man skulle aldrig slå mig, han är världens bästaste underbaraste i hela världen!
    ____________________________________________________________________________

TS:
    Jag ORKAR INTE MER, min bebis håller mig vaken hela nätterna bara skriker och jag har inte fått en blund på två veckor...jag bryter snart samman

Svar:
    Oj då...försök sova då bebisen sover...(har man inte sovit på två veckor är man nog ganska mkt expert på att försöka få sömn utan "smarta" tips!) min bebis har ju sovit hela nätterna från början som tur är!

Jag har försökt bli gravid nu i två års tid, när är det min tur att få bebis? *ledsen*

Svar:
    Slappna av, du blir inte gravid när du tänker på det! Min bebis blev till direkt för att jag inte tänkte på att bli gravid.
    *fniss*
  • Sarius
    TS:
    Jag ORKAR INTE MER, min bebis håller mig vaken hela nätterna bara skriker och jag har inte fått en blund på två veckor...jag bryter snart samman

Svar:
    Oj då...försök sova då bebisen sover...(har man inte sovit på två veckor är man nog ganska mkt expert på att försöka få sömn utan "smarta" tips!) min bebis har ju sovit hela nätterna från början som tur är!

Alternativt svar:
    Det borde du kanske tänkt på innan du blev gravid.
    Ett barn sover dåligt det vet alla.
    Du kanske borde tänk igenom beslutet om att skaffa barn.
    Ryck upp dig och ta tag i ditt liv!
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • johannaringer

Styrkekramarna. Är det kramar som man får något stärkande till?

- En cosmopolitan och en kram, tack!!

• tjorvisen

Du har aldrig funderat på att lägga av en sjuhelvetes brakskit?? Låter som enorma gaser så släpp dig rejält så försvinner magen ska du se.

Tines skrev 2007-03-07 17:41:52 följande:
    Jag har inte haft mens på 5 månader och min mage börjar puta ut...VAD kan det vara?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • lindab

säkert? är det ett riktigt inlägg? mohaahhaahahahahah!!!!   Skrattande Skrattande 

Tindra, som ett ljus =)
  • AlexandraK

Vi kan skriva o mobba huuur många inlägg vi vill! Denna tråd e endast för detta! *mohahahahaha*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!