• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Garageänkan

HJÄLP jag måste ha en låttext eller ett recept kan nån hjälpa mej

hej hej www.google.se kanske?

Bäst är :

min bil är sönder man kan inte svänga på ratten o bromsarna tar inte. vet någon va det kan vara för fel? ÄR DET FARLIGT ATT KÖRA????

~Bara döda fiskar följer strömmen~
  • Arvid06Allis09

Alltså, hela Sveriges samling av PRÄÄÄÄKTIGA och PERFEKTA människor måste finnas här på FL!!!

Finns ju tusen å åter tusen svar å inlägg som innehåller meningar som:
    "Jag skulle aaaaldrig...."
    "Hur kaaaan du...."
    "Det är barnmisshandel att..."
    "Alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet!"

Osv osv i all evighet! Tur att man själv bara är människa med fel å brister!

• 13 år emellan

Meeen...

Har ni inte hört att bröstmjölk kan bota skorv, impotens och cancer?

Ungefär som vitlök då, menar du?

• lisaemma

Hahahah kan inte göra annat en å skratta, fy fan vilken bra tråd

• tjorvisen

Om du sätter i nyckeln och vrider om så ska du se att både ratten kommer bli hanterlig och VOILÁ, bromsarna kommer också funka!

Garageänkan skrev 2007-03-08 14:12:03 följande:
    min bil är sönder man kan inte svänga på ratten o bromsarna tar inte. vet någon va det kan vara för fel? 
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • 13 år emellan

Ska ni packa ner smink i bb-väskan?

• Fröken Sophia

Garageänkan: Aha...jo men då förstår jag varför alla vänder sig hit med psykiska/relationsartade/fysiologiska och allmänt underliga problem...

Mitt eget största problem just nu är att alla kläder är för små, vilket, helt ärligt, inte direkt beror på att jag är gravid utan för att jag ätit för mycket...snälla kan någon skicka en länk till Atkins, eller Viktväktarna, eller vad f-n som helst! För det är väl helt ok att banta när man är gravid?

• Fröken Sophia

Nej vänta...säg det inte förresten...bröstmjölk vad det ju...

• 13 år emellan

Men den här då:

Jag har träffat en kille på internet. Han är sååå underbar. Enda problemet är att han röker brass dagligen.Vågar jag ställa ett ultimatum? Hur farligt är det? Vad ska jag göra?

Svar 1: Tja, dumpa honom vetja!

Svar 2: Du kan ju prova röka på själv, kanske synkar ni...

Svar 3: (Eller motfråga) Har du träffat honom i verkligheten än?

Svar 4: Meeeeen huuuur kaaan du ens tänka i doooooom banorna? Han är ju sjuk! Det är ju aaaaaaalla missbrukare!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!