• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Garageänkan

DISKRIMINERING (ala FL) ÄR:

när någon på FL tycker tex att det är diskriminering att man inte får ha råttor med sig inne på restaurangen när man äter. Men de som äger råttor fattar varför och trilskas inte. Men ÄNDÅ basunerar FL användaren ut att det är diskriminering

~Bara döda fiskar följer strömmen~
  • SandraJ

Min dotter har 37,4 graders feber!!! Ska jag ringa akuten. Hon har en prick på magen också!!

• Butterscotch

Jag blir tokig på folk som skriver "mysa" istället för "ha sex" eller "knu**a". Mysa är nåt heeeelt annat! Det är inte farligt att skriva "ha sex" (se, nu skrev jag det en gång till!).

• Morrizz

tråden är till för dem som har BIM inom en snar framtid

fråga;

Sov så dåligt inatt, hade  ju min ägglossning för 2 veckor sen och jag kände mig lite illamående nu på natten. Men efter ett tag gick värken över. Nu undrar jag kan det vara så att jag hade värk medan ägget vandrade ner till livmodern och sen försvann värken när ägget fäste sig.

Snälla någon som vet? Tror ni jag kan vara gravid?

• Bengalan

"Men jag ger ju inga mjölkprodukter! han äter bara baby semp o majsvälling 2 ggr per dag"
    Inte lätt alla ggr

• Fridapida

PA

jag hoppas att du skämtar! Jag blir rädd... Hitade du den här eller är jag för trött för att fatta att du driver med oss?

• smurfan82

P A: Visst finns det många skumma inlägg, men jag tror du har råkat på ett troll där...Hoppas det iaf!

• tröttmor

håller med butters....
    mysa är nåt helt annat.

håller förresten med en massa andra här också

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!