• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Garageänkan

Nollan: lugna dig du är psykiskt störd o lider av depression.

~Bara döda fiskar följer strömmen~
  • niamh

"Hej min son är 6 veckor och jag har frågor om amning, det är blod överallt och det kommer var och ena bröstvårtan har ramlat av, jag väger 36 kg och svimmar regelbundet, säg bara inte att jag ska sluta amma för det vill jag verkligen göra".

• etanol

Blir så less på ignoranta människor...*kastar upp mot väggen*

• Garageänkan
    niamh skrev 2007-03-08 12:43:56 följande:
    "Hej min son är 6 veckor och jag har frågor om amning, det är blod överallt och det kommer var och ena bröstvårtan har ramlat av, jag väger 36 kg och svimmar regelbundet, säg bara inte att jag ska sluta amma för det vill jag verkligen göra".
    AMMAAMMAAMMAAMMAAMMA 'knirk s t n nu gick bokstäverna sönder vad sk j g gör  nu?
    tänk när s  bon ko  er he h n ko  er  tt bli g len!
    ~Bara döda fiskar följer strömmen~
  • tjorvisen

När du känner att bebisens huvud är ute.

Gladabarnensmamma skrev 2007-03-08 12:18:33 följande:
    hallåååNÄR ska man packa BB-väskan ? (skit i vad som ska packas)
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Julias mamma

Jag bara ÄLSKAR att svaret på allt under bebisen första månader är AMMA...det är lösningen på allt!!!

• etanol

Från utslag till snuva, bota med bröstmjölk bara...Häpp!

• fjutt

etanol>> Och om mjölken till kaffet är slut är det bara att mjölka ur, direkt i koppen!

• etanol

Fattar inte varför inte alla kan ha en icke sinande källa till sundhet hängandes fram!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!