• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Garageänkan

Min mamma knarkae, rökte o söp och bantade när hon vänta mej och jag är normal. 

Alltså är det fritt fram att supa knarka och röka och banta när man är gravid.

vad forskning ÄN säger. För JAG är ju normal hallå liksom

~Bara döda fiskar följer strömmen~
  • 13 år emellan

ja, just det!

jag vet vad jag talar om!!!

• Rosalia

Ömmande bröst, ont i tjejmagen och trött. Har BIM i oktober. Kan jag vara gravid?

Flix flax: Har du recpetet på kladdkaka?

• Fröken Sophia

Nänta..den här är vanlig på "Planerar barn":

Har du känt på din livmodertapp idag???

????Känna på sin livmodertapp???? Är folk GALNA??

• Garageänkan

De som tar tempen i fi**an då? Varje morgon o visar bilder på sina flytningar. Där går gränsen för mej

~Bara döda fiskar följer strömmen~
  • Fröken Sophia

Rosalia: Gå genast till apoteket och köp CB - Lycka till gumman du är säkert gravid!

• Fröken Sophia

13 år emellan: Klart att sminket ska med, jag har t o m köpt barnvänlig mascara till mitt blivande barn, klart att det blir en flicka, vi körde ju bara missionären vid ÄL..

• Fröken Sophia

Garageänkan...tja när det fungerar lika bra med bröstmjölk så...eller vänta lite...inte gravid = inget barn = ingen bröstmjölk...tufft läge.

• 13 år emellan

Hjälp mig välja pojknamn!

Kevin eller Emil?

Svar: Men Kevin kan du ju inte döpa honom till! Då blir han kriminell och hamnar på anstalt!

• Rosalia

Är det nån som kan gå in i mitt galleri där har jag en bild på min flytning, oh. Nu gjorde det ont i tjejmagen.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!