• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken85

fridapida: den om blåsorna är sann! jag såg den oxå... haha

• Fridapida

Nej sluta! Vem är så j***a dum?? Hon förtjänar nästan sina blåsor då...
    sorry för lite OT
    blev lite chockad bara

• P A

Jag HOPPAS att personen i fråga driver med oss :-O

Men vi kanske ska gå in och ge en kollektiv styrkekram annars

• Erita

"Du röker, du är en dålig människa"
    "Du följer inte massan, du är en dålig människa"
    Alla moraltanter, BORTBORTBORTBORTBORTBORT

Förresten, visste ni att alla vet vad som är bäst för DITT barn, och att du tydligen själv inte vet ett skit.

I´m not scared of dying, I just don´t want to
  • Erita
    P A skrev 2007-03-08 23:22:51 följande:
    Heeelt otroligt, jag hittade nyss denna:Jag har fått nåt konstigt i och på underlivet!Vet inte om jag ska våga gå till doktorn,för det är så pinsamt.Efter en fest med ett ragg som följde med hem har jag fått massor av illaluktande grönaktiga flytningar och blåsliknande saker i snippan och utanpå som spridit sig nerför låren och uppför ljumskar till magen.Snart har jag skinkorna fulla med utslag.Det känns konstigt att ta på och det gör ont och kliar samtidigt.Jag har börjat få synrubbningar också.Kan det ha med det andra att göra?Det blöder ur stjärten ibland också efter att de första blåssymptomen kommit....Vad kan det vara??Hjälp!Jag vill inte gå till doktorn! Näää för fan gå inte till doktorn, jag hade hellre levt med detta!
    Men.. jag vill ju verkligen veta vad jag har för alternativ. Detta är ju relativt pinsamt och jag vill verkligen inte till doktorn Gråter

Haha
  • P A

Nä nu måste jag gå och lägga mig, min son som bara är 5 månader ligger själv i sovrummet med min sambo! Alla vet ju att de små stackarna kan bli skadade för livet om dom inte hör mammas andetag dygnet runt. Ska ta med mig min bärsele så att jag kan linda in honom runt min kropp också. När jag ändå är i farten så tar jag den 2 åriga tösen också. Sund om den stackaren om hon ska ligga i sin egen säng.. Man kan ju inte sova bättre än man gör med båda barnen fastsvetsade på kroppen!
    *Präktig så jag snart spricker*

Gonatt, sov gott så ni orkar skörda de hemmaodlade grönsakerna och göra barnpuré imorgon!

• Erita
    P A skrev 2007-03-09 00:44:56 följande:
    Nä nu måste jag gå och lägga mig, min son som bara är 5 månader ligger själv i sovrummet med min sambo! Alla vet ju att de små stackarna kan bli skadade för livet om dom inte hör mammas andetag dygnet runt. Ska ta med mig min bärsele så att jag kan linda in honom runt min kropp också. När jag ändå är i farten så tar jag den 2 åriga tösen också. Sund om den stackaren om hon ska ligga i sin egen säng.. Man kan ju inte sova bättre än man gör med båda barnen fastsvetsade på kroppen!*Präktig så jag snart spricker*Gonatt, sov gott så ni orkar skörda de hemmaodlade grönsakerna och göra barnpuré imorgon!
    Glöm inte att vira runt båda ungarna runt dig inatt, så dem inte smiter och så att dem VERKLIGEN känner att du är där under natten. Gör dem inte det så kommer det ju skada dem, jag menar, tjänar ju inget till att du umgås med dem under da'n.

Godnatt
  • P A

Men Erita, klart att det är lönt att vara med dom under dagen med! Hoppas att du INTE har barn om du inte förstår det. Vi har flyttat in i en 1:a med sovalkov för att ha råd att vara hemma med dom tills dom är 18! JAG kommer aldrig att lämna dom, HATAR alla mammor som tror att det är ok med "egen tid" till träning t.ex!!!!! När dom börjar skolan så kommer jag att vara med dom där med! Jag har INGET behov av att göra något utan dom! Vad kan vara mer givande än att titta på mina fantastiska änglar hela dagarna???

//Världens bästa mamma!!!!!!!!!!!!!!!

• Julias mamma

P A:

Ja, du ÄR världens bästa mamma...verkligen...
    Du kan få min dotter om du vill, hon har det bättre hos dig än hos mig för jag solar en gång i veckan....

• Garageänkan

PA: om blåsorna: Gå genast tillbaka och be henne fixa det med mirakelmedlet mot ALLT:

skabb, pengabrist,håravfall, krig, mobbing, halka, försurnad miljö osv...

BRÖSTMJÖLK!

~Bara döda fiskar följer strömmen~
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!