• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

etanol: Klart att du kommer till helvetet. Själv har jag gjort listor för flera månder framåt vad som händer i skolan, på dagis och hemma så att jag inte kommer att missa något. Tips kanske inför framtiden.

• etanol

Sofia7912: Guuuuh så elakt skrivet, jag är mobbad...*sobbar*

• tjorvisen

Ehhuuumm... Är du en hund??

Julias mamma skrev 2007-03-09 10:21:25 följande:
    Jag är gravid i 2 månaden /.../Tänk om jag föder just när han är inne i gamet?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Fröken Sophia

etanol: Nej det var inte elakt, bara ärligt, förlåt om du tog illa upp, men man måste tåla att få höra sanningen ibland, särskilt från andra som vet bättre, kan bättre och ÄR bättre.

• mamman Linda
    etanol skrev 2007-03-09 10:03:54 följande:
    Jag är nog världens hemskigaste människa. Imorse GLÖMDE jag att det var pyjamasparty på dagis och fick rusa hem med lillebror i vagnen för att hämta den...Kommer jag till helvetet nu???*ångestmamman*
    Här på FL skulle ju jag aldrig erkänna det som hände mig för några veckor sedan...jag är i godis (JAAAAA godis!!)affären med mina barn och går därifrån...efter mig kommer kassörskan springande "ursäkta mig, ursäkta mig!! Bebisen är den din?"
    Eh...*hmm* ja just det ja, han hade jag med mig *asg*
    (att jag med största sanorlikhet skulle upptäckt bebisförlusten i bilen är strunt samma i sammanhanget, jag är en skitmorsa!!)

*obs* pinsamt, men det är en sann historia *obs*
    *fniss*
  • Fröken Sophia

Hjälp vad jag gillar den här tråden!!! )

• Fröken Sophia

mamman Linda *skrattar så jag gråter* Faaaan va underbart..livet går alltså vidare även när man har barn!! Du är hur normal som helst!

• Julias mamma

Tjorvisen:

LÄGG AV MED PERSONANGREPP!!!!!!!!
    Du fattar väl att jag inte är en hund....jag är en katt!

• etanol

Sofia å en hög siffror som jag inte kommer ihåg...;

JAHAAA det är duu som är den där braiga. Jag har hört talas om dig. Då så, då tar jag kritiken som en hel karl...jag menar kvinna.

mamman Linda: *asg*

• 13 år emellan

Hej alla goa tjejer!

Nu är lillan fem minuter gammal, förlossningen gick bra. Skriver mer senare...

(Tog med mig datorn till bb...Är jag FL-beroende?)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!