• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Julias morsa: Schwwwoo *drar in luft på det därninga norrländska jakande sättet du vet*

• Fridapida

Jag vet inte hur, men det ska ni. På ett mycket smärtfullt vis. På torget, så ALLA lär sig vad som händer med hemska rökare som skadar oskyldiga barn!

• Fridapida

Det gäller alla rökare, fd, blivande, nuvarande, feströkare, passivrökare, storrökare...

• etanol

Julias: Ja, för f*n. Om vi ändå ska toppa oss så kan vi göra det på "vårt" sätt...

• etanol

Fridapida: Ja även fruar och äkta män till passiva rökare, rökare, storrökare, etc. ska ut på galgbacken!

Själv tar jag mig en snus!!!

• 13 år emellan

Den här var bra:

Vi knullade och det gjorde ont, är jag gravid nu?

Svar: Hur stor var den? Och i vilket hål?

Moahahahaha

• Jacqueline

eller denna,
    Jag va otrogen i lördags kan jag ta dagenefterpiller idag (skrivet på måndagen)

• tjorvisen

Javisst om det i din almanacka infaller en måndag efter lördag. Okay, du har nog sovit bort söndagen och tror det är söndag fast det är måndag

Jacqueline skrev 2007-03-13 13:54:31 följande:
    eller denna,Jag va otrogen i lördags kan jag ta dagenefterpiller idag (skrivet på måndagen)
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • 13 år emellan

Tja, det framgår inte vid vilken tid olyckan inträffade va?
    Jag menar, det hände säkert efter diskot (typ) och när stänger dom? Svarade du inte: "Ta två, för säkerhet skull?"

• tröttmor

*bebbeverkstad*

huuur kan man komma på ett sånt ord....?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!