• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Gutegirl

Är man verkligen en gammal mamma för att man är hundra år när man får sitt första barn?

Du är en stor KONDYLOM!!
  • Bebbe2006

På tal om porrsurfande killar...

En gång såg jag en rubrik här på FL som löd såhär "Hjälp min kille har sex bilder på datorn!" Och jag tänkte "no shit! min kille har ännu fler bilder."

• Bebbe2006

Gutegirl: Nej, åldern spelar ingen roll. Jag är 12 och väntar mitt första barn. Många säger att vi är för unga, men min kille och jag har varit ihop i två veckor redan, så vi vet att det är seriöst. Han är 14, så han är ju iaf helt vuxen, lixom. Vi har pratat igenom dethär jättenoga, och jag är väldigt mogen för min ålder, så jag klarar av att ta hand om ett barn. Jag har varit barnflera gånger åt grannens barn, så jag vet att jag är mogen för att ta ansvar för ett barn.

• Lykiska

Vad har ni på era barn nu när det börjar bli varmt ute? Igår hade han långkalsonger, fodrade byxor, täckbyxor, raggsockor, långärmad tröja, dubbla fleecetröjor, vinterjackan, halsduk, tjocka vantar, vinterskorna, mössa och åkpåse. Tror ni han frös?

• Morrizz

menar du att du inte hade en fårskinnsfäll i vagnen!
    vad för slags mamma är du egentligen!

• Julias mamma

Gutegirl:

Nej, det är klart att man inte är en gammal mamma då...
    Snittet på förstföderskor ligger väl runt 62 år va?

• Julias mamma

"Min dotter har avarit sjuk men är nu feber fri sen många dagar tillbaka. Hon är lite snorig ännu. Men nu vill jag gå ut i det fina vårvädret. Tycker ni det är ok. Kan det vara någon fara? Hon är har ju bara lite snorig näsa."

• Fröken Sophia

"Jag låter mina barn vara ute hela dagarna oavsett om de har feber eller inte. Frisk luft är bra för lungorna."

• Fröken Sophia

"Jag funderar på att amma mitt barn tills att de är 6-7 år, är det normalt? Jag är rädd för att min man kommer att bli avundsjuk när inte han får tillgång till mina bröst på så många år."

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!