• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fridapida

Bebbe2006

Så klart att du är gravid, det behövs inget gravtest för att du ska veta det! Känns det som om du är gravid så är du det. En kvinna veeet!
    Ut o köp en barnvagn!

• Arvid06Allis09

Dagens I-landsproblem:
    Hjälp, mina bröst är olika stora!! KAN inte visa mig naken för min kille, känns såå pinsamt! Hur gör ni andra med olika stora bröst? Tänder era killar på er ändå??

• tjorvisen

Slänger mig på rygg och låter bröna glida åt sidorna.

Arvid06Allis09 skrev 2007-03-13 18:25:59 följande:
    Hur gör ni andra med olika stora bröst?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • trasslig

idabusan: om din man porrsurfar så kan du ju alltid skriva ut bilderna på tjejerna han tänder på å tejpa på när ni ska ha sex.

de funkar.

• Fridapida

Idabusa
    nej, tyvärr det är kört. Det finns bara två alternativ för att bli älskad. Operera dem lika eller gör din kille blind. Sorry.

• Fridapida

Idabusan

Alla killar porrsurfar. Det får du lära dig leva med. Han är en man. Han har sina behov!

• Sarius
    Arvid06Allis09 skrev 2007-03-13 21:05:32 följande:
    Trasslig: Tror du min man PORRSURFAR???? Vad ska jag göra då?? Det är ju typ, otrohet!!
    Lämna aset!
    Han är ju otrogen, och du kan aldrig mer lita på honom efter ett sådant svek.
    Usch!

*styrkekramar*
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!