• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Det är såååå svårt att få tag i bra personal nu för tiden

• Fröken Sophia

Jaqueline: Näää...fyyy...BB? Jag inredde ett rum här hemma i vårt "mansion" och flög in två förlossningsläkare och 8 barnmorskor. Vad tror ni om mig egentligen?

• Fröken Sophia

Dävvil: *suckar ännu djupare* ja, praaaata inte om eländet är inne på mina 21, 22, 23 barnflickor nu...Ingen av dem duger för min man

• Fröken Sophia

min man har förresten eget sovrum och ibland på kvällarna hör jag konstiga ljud därinne - tror ni att han är otrogen?

• Dävvil

Sofia7912- Ah hehehe. Mmm Vad gör man, vad gör man?!

• etanol

antons bejb: Blöjor...verktygslåda? Har ju barnsköterska och såna där som springer runt och "fixar" saker härhemma, ja du vet...såna. Vet inte om dom kanske har blöjor i verktygslådan iofs, har inte kollat. *rusar runt i högklackade innetofflor och negligéer och grejer*

• Bebbe2006

Jag hade BIM igår, och när jag torkade mig var det blod på pappret. Gjorde en gravidigtestest imorse, och den visade negativt. Tror ni att jag kan vara gravid ändå? Grejen är att jag har haft en konstig känsla i magen hela dagen idag. Som om det är någon därinne.

Snälla svara mig här på FL. Jag måste få veta. Det är så joibbigt att leva i ovisshet.

(Klassisk FL, var det)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!