• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

Det känns som att en del människor nog skulle må bäst av att skaffa en guldfisk i stället för barn, de skulle nog få det mycket lugnare så. Men det vågar man väl inte skriva (i någon annan tråd än den här...)

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • mammelie

Skönt då med den här tråden då man kan få ge uttryck för hur man verkligen tänker.. Men nu ligger eltandborsten o ropar på mig, dags o krypa ner o myyyyysa o få till det i bebisverkstan! Fickar bf-lista sen för oss med bf -08 a´la tanborste!

See ya´ll!

• Mississell

IdaBusan: usch, vad är du för en hemsk mor som vill byta bort dina barn? det kunde du ha tänkt på innan du hoppade i säng med din karl! Eller din eltandborste.

Mammelie: Ha det så mysigt!

• mammelie
    Arvid06Allis09 skrev 2007-03-15 20:27:46 följande:
    Mammelie: Eltandborsten funkar garanterat om din kille har borstat med den först!!
    Men vadå...? JAG har ingen kille... Säg nu inte att jag måste ha det OXÅ?!? Hur mkt jobb ska det vara för att man ska bli gravid egentligen???
  • Mississell

mammelie: Lugn nu, IdaBusan har missförstått allt. Det räcker så bra med en tandborste.

IdaBusan: Inte jaga upp mammelie nu, ser du inte att hon är tillräckligt skärrad?

• mammelie

Mississell:Tack!!! Då kan jag lungt återgå till min tandborste. Vi ses tjejer! Kramar till er alla! Och tack för erat stöd!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!