• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fridapida

nej nu har jag varit vaken i 55 minuter. Nu ska jag lägga mig o vila! Hej svejs (inte gravid, bara lat student)

• Pneu

Men jag trodde att världen utanför FL också bestod av övervintrade straight edge:are med BABYSEMP ÄR MORD intatuerat i pannan? Är det inte så?

• Dävvil

ang. amningshysterin, så vill jag återknyta till förra veckan. Jag tänker ju inte bara amma min bebis, utan även min sambo.

Pekpinnar, fiskpinnar... whiskypinnar och finska pinnar är godare.

• Dävvil

Hehe. mm community. också ett fint sveonskt åord.

• Fröken Sophia

tack för fanfaren etanol...ni ska känna er hedrade...det är inte varje dag nämligen! (men eftersom jag och min sambo...hmmm...myste (!) till det innan vi steg upp var det nödvändigt...)

Och på tal om amning är det enligt barnmorskan mycket enklare att duscha och byta BH än att koka mjölkbehållarna.

• Fröken Sophia

Dävvil - just det även sambon ska få sig en slurk!

• Julias mamma

Jag undrar om dom som ammar sina barn till dom är över 7 gör det offentligt också...

På restaurang typ?

• Fröken Sophia

Omröstning: När hade ni sex senast?

• Gladabarnensmamma

Julias mamma: Självklart!! Har du inte sett "är det okej att amma på restaurang"-tråden där flera svarade att man går ju på restaurang för att äta = visst ska barnet (eller vem f-n man nu ammar) också ska få äta!

*slänger upp tutten på bardisken & ammar lite vemsomhelst*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!