• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Sex senast... hmm *funderar* kan det vart förra helgen kanske.

Apropå mat å allt annat som rör barn/graviditet, favvosvaret är *trumvirvel* : Det känner du!
    BAH! då hade jag väl inte frågat.

• Fröken Sophia

Jag börjar få panik på de här fraserna (kanske för att jag är i v 14 och inte alls känner så, men, men):

"Jag går in i v 15 nu och magen börjar VERKLIGEN synas och den lille rör sig som bara den, hur är det för er andra?"

• Gladabarnensmamma

Sofia; finns minst lika många
    "jag är i v14+5 och min mage syns INTE och jag känner inga sparkar, vad är fel?"

Standardsvaret: vänta till v. 20, då har du säkert en liten magge & känner lite bubbel/sparkar.

*somnar om*

• tjorvisen

Definiera ordet "sex" Skrattande Jag fattar lite trögt ...

Sofia7912 skrev 2007-03-19 11:01:49 följande:
    Omröstning: När hade ni sex senast?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Dävvil

sex: hehe mys med mannen, eller andra aktiviteter som kan leda till graviditet, ex. titta på en snopp

• Pneu

Eller "Jag är i v 7, titta gärna på mina 568475 magbilder i galleriet!"

• Pneu

IdaBusan - och man tänker "jojo, kom ihåg de där bilderna sen, ett halvår efter förlossningen och försök låta bli att tänka 'åå, så smal jag var' med längtan i blicken"

• Julias mamma

Kolla under känsliga bilder på min mage...kan jag vara gravid?

• Pneu

Haha, om jag la in en sån bild skulle folk säga "grattis" och "blir det ett julibarn?" *very ogravid, men också very sockerråttig*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!