• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Arvid06Allis09

Hoho... *ekar* Härvare tomt... Äsch, går å blandar till en grogg i stället* Nu är det ert fel om jag blir alkoholist, eftersom att jag måste supa i min ensamhet! Förresten, är jag en dålig mamma om jag låter sonen smaka lite på groggen?? Jag menar, det är ju bättre att de får smaka hemma än att de köper fulsprit av nån skummis på stan eller?...

• Fröken Sophia

Guttenmorgen eller nåt'!

"HJÄLP!! Hur ska jag kunna få pengar snabbt! Jag har sett världens finaste vagn på Blocket...som jag bara måste ha!! Problemet är att den kostar 5000 och jag har bara 1600 kr kvar denna hära månaden å jag måste köpa mat å blöjor å betala hyran å elen. HUR ska jag göra för att få tag på 5000 SNABBT????"

• KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-03-21 08:29:13 följande:
    Guttenmorgen eller nåt'! "HJÄLP!! Hur ska jag kunna få pengar snabbt! Jag har sett världens finaste vagn på Blocket...som jag bara måste ha!! Problemet är att den kostar 5000 och jag har bara 1600 kr kvar denna hära månaden å jag måste köpa mat å blöjor å betala hyran å elen. HUR ska jag göra för att få tag på 5000 SNABBT????"
    sälj barnen på e-bay!
    stryk mig medhårs
  • Julias mamma

...eller på tradera till högstbjudande!

Är barnen söta?

• tjorvisen

Är det bara jag som förvånas över alla rubriker i inläggen? T.ex.
    Ringa MVC
    Please help
    Hjälp!!!
    Någon som vet?
    Varför är det så?

etc.
    Varför kan man inte skriva en tydlig rubrik? Är det sååå himla svårt?

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Fröken Sophia

KK och Julias - mycket söta barn är det, men om jag säljer dem, vad ska jag då ha vagnen till???

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!