• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Pneu *gör en samanmälan - irriterad*

• Pneu

etanol - det är ju fegt, och att vika sig för storkapitalet. Nonono. Värre än att låta bli att bojkotta Nestlé eller att låta barnen äta McDonald's. Adrig! ;)

• Jossebell

Jag tänker stämma mitt arbete för hemma funkar inloggningen alltid men när jag sitter på jobbet blir jag urloggad hela tiden. Förmodligen pga vår brandvägg. Jag vet dock inte vad min IT-avdelning säger om jag påtalar det. Vet inte hur jag ska hävda att familjeliv är en arbetsrelaterad sida *kliar mig i skallen*

• Anna1111

"Vad är det för fel på ALLA bio-föräldrar!!" (läs bio-mammor) Säger då styvföräldern som också blivit bio-förälder...

"Vad är det för fel på ALLA styvföräldrar" (läs: styvmammor)
    Säger då bio-mamman som också blivit styvförälder...

Tilläggas kan att jag just nu håller på att läsa hela tråden (har kommit till sida 170 nånting ) Första gången det är värt att läsa hela tråden trots över 400 sidor. Jag har skrattat mig harmynt!

• tjorvisen

Ganska enkelt: förklara att utan FL så fungerar du inte och kan heller inte utföra jobbet. Alt. hota med att säga upp dig

Jossebell skrev 2007-03-21 11:44:23 följande:
     Vet inte hur jag ska hävda att familjeliv är en arbetsrelaterad sida *kliar mig i skallen*
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Fröken Sophia

tjorvisen - bästa förklaringen jag hört - ska lägga den på minnet och använda när jag får skäll av chefen!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!