• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jossebell

tjorvisen, håller fullkomligt med. Samma problem på jobbet när folk skickar e-brev.
    En mycket vanlig rubrik är "en fråga" av ren princip brukar jag inte gå in på den tråden för jag tycker att det borde gå att formulera sig så att det finns en viss fingervisning om vad saken gäller.

Jag tycker också att klassiker är folk som frågar efter platser, butiker, hårfrissor mm och då är detta som jag märkt.

"har någon testat XXXX i Borås?"

"har någon XXXXX?"

Och då vet man att det är en Stockholmare som frågat för de tar alltid förgivet att man fattar det. Men är det bara att vara lite dryg. Här i sundsvall så är inte XXXXX bra....

• Fröken Sophia

...*gulp*..eller ni menade inte sälja permanent bara "hyra ut" till välmenande äldre män kanske??

• Fröken Sophia

*petar på etanol med en lång vass pinne*

• etanol

Aj! Vaknade igårmorse klockan 06,00 och har inte sovit sen dess...*försöker skänka bort ungarnas förkylningar*

• Fröken Sophia

*klappar istället etanol över ryggen och sjunger gonattvisa*

• Fröken Sophia

Julias - ähhhh...de såg väl ut till att ha blivit använda lite mer än ett par gånger...men går det så går det...

• Jossebell

skulle nog ha varit på sin plats att köra skorna i tvättmaskinen först och 500kr är mer än jag lägger ut på gympadojjor men det är ju jag det.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!